Gå til innhold

Til fare for meg selv og andre! FARLIG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har et problem som plager meg noe voldsomt.

I noen uker nå har jeg hatt sterke tanker om å gjøre skade på personer eller eiendeler, men jeg kan liksom ikke forklare hvorfor.

Det er ikke jeg som ønsker det, men det er liksom noen oppi hodet som bestemmer at jeg skal gjøre det.. og hvis jeg ikke gjør det må jeg straffe meg selv ved å gjøre skade på min egen kropp, enten ved å selvskade eller ta livet mitt.

Det som er skremmende er at den personen inni hodet mitt som på en måte ikke er meg har fått meg til å søke opp telefonnummeret til den gamle fastlegen min.

Personen prøver å overtale meg til å sende melding og true han på livet.. noe jeg egentlig ikke vil.. men jeg er nødt for å unngå å ta livet mitt.

Den andre personligheten har også søkt opp adressen til legen og har funnet ut at han bor kun noen minutter fra meg.

Jeg irriterer meg over dette mens det legges planer.

Hva skal jeg gjøre? Skal jeg gjøre meg selv noe vondt eller skal jeg la personen fortsette å planlegge?

Skrevet

Jeg tror jeg ville kommet meg til legen relativt raskt om jeg var deg.

Skrevet

Jeg tror jeg ville kommet meg til legen relativt raskt om jeg var deg.

Altså for å få noe behandling

Skrevet

Vær klar over at det er veldig stor forskjell på å tenke på farlige ting, og det å faktisk gjøre de!

Siden du fortsatt er ganske bevisst hvordan du har det, vil jeg anbefale deg å søke hjelp omgående! Kontakt legevakta, dette er ikke symptomer å spøke med, i den forstand at du kan bli mer alvorlig syk. Du får bedre hjelp når du fortsatt kan gjøre rede for deg!

Skrevet

Vær klar over at det er veldig stor forskjell på å tenke på farlige ting, og det å faktisk gjøre de!

Siden du fortsatt er ganske bevisst hvordan du har det, vil jeg anbefale deg å søke hjelp omgående! Kontakt legevakta, dette er ikke symptomer å spøke med, i den forstand at du kan bli mer alvorlig syk. Du får bedre hjelp når du fortsatt kan gjøre rede for deg!

Jeg klarte ikke ta kontrollen lengre og det endte opp med at jeg nettopp sendte ham en trusselmelding.. og nå merker jeg på kroppen at jeg kommer til å utføre dem.. HVA SKAL JEG GJØRE?

ER SÅ REDD

Gjest jajaikkedet
Skrevet

Jeg klarte ikke ta kontrollen lengre og det endte opp med at jeg nettopp sendte ham en trusselmelding.. og nå merker jeg på kroppen at jeg kommer til å utføre dem.. HVA SKAL JEG GJØRE?

ER SÅ REDD

Det var vel kanskje ikke det lureste. Åssen klarer du sitte å fortelle her hvordan ting er, men ikke det å oppsøke hjelp?

Ikke ment som skikkelig pekefinger-greie altså

Uansett - jeg krysser fingrene for at det går bra, risikoen er jo at politiet dukker opp da. Og siden du klarer fortelle her hvordan tingenes tilstand er er det ikke sikkert du blir ansett som utilregnelig i gjerningsøyeblikket.

*krysse krysse*

Gjest jajaikkedet
Skrevet

ER SÅ REDD

Hva du skal gjøre glemte jeg å svare på..

Du kan oppsøke hjelp, men det er kanskje ikke til så stor hjelp nå.

Prøv å være rolig og se om tingene roer seg litt. Du har det nok ikke enkelt så har ingen konkrete råd annet enn å oppsøke legevakta

Skrevet

ER SÅ REDD

Jeg anbefaler deg nok en gang å søke medisinsk hjelp omgående. Ikke fordi jeg er hysterisk, men fordi dette kan være begynnelsen på mer alvorlig og omfattende psykisk sykdom. Derfor er det svært viktig å få tatt tak i det. Dine symptomer er alvorlige, jeg "liker de ikke" om du skjønner. Du er ikke farlig ennå. Du er REDD for å være det.

Print ut innleggene dine, og oppsøk legevakta. Du skal ikke ha det så vondt som du beskriver. Prøv heller å få hjelp så noen kan være der og gi deg trygghet for den vonde angsten du kjenner på, trangen til å gjøre noe farlig i tankene dine. Søk hjelp nå, ikke gå helga imøte med dette her!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...