Gå til innhold

Seroquel og utmattelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! I forbindelse med behandling av min bipolare lidelse går jeg på seroquel. På 300 mg seroquel ble jeg så utslitt og deprimert at vi fant det mest hensiktsmessig å minke dosen til 50 mg. Depresjonen lettet og jeg fikk mer overskudd, men jeg blir fortsatt veldig lett sliten. Det hører med at jeg også er utbrent og jeg lurer på om kroppen tåler mindre av slike medikamenter pga det? Psykiateren mener dosen jeg står på nå er så liten at det er meget liten sannsynlighet for at den gjør meg utslitt, men at det mer er totalpakken av den psykiske lidelsen og traumer som gjør meg så sliten. Ei jeg kjenner som har lignende problematikk som meg, opplever også denne utslittheten på seroquel`en og vi blir naturligvis skeptiske for hva denne medisinen gjør med kroppene våre. Kanskje det at vi er utbrente gjør at vi reagerer sterkere på seroquel og at kroppen tåler mindre av den? Det er så ille at jeg til tider lurer på om jeg kan ha ME, men jeg er bare veldig utslitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...