Dory Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 er så rastløs... Det har vært mye stress i det siste og i dag ble det plutselig rolig... Har en meget stor uro og grubler og stresser og traver frem og tilbake her på stuegulvet;) Skulle trent, men er samtidig daff... Hmmm. Måtte bare få det ut;) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Last ned noen apps til den nye Iphonen din og lek deg! ) Det er mye artig i appstore. 0 Siter
Dory Skrevet 12. august 2010 Forfatter Skrevet 12. august 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1281635941' post='4414739] Last ned noen apps til den nye Iphonen din og lek deg! ) Det er mye artig i appstore. Hmmm, lurt...! Thanks:) 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Hmmm, lurt...! Thanks:) Iphone ja . Jeg holder meg i Nokia's N-serie fortsatt, men apps er gøy der og hihi. Det er best å gjøre noe for å få tankene over på andre ting enn det man stresser med, enten det er noe konkret osm forårsaker det eller det bare er der og man blir gal av å kjenne på det. Hvis du klarer å komme deg på trening i morgen - så vil du være kjempestolt etterpå. I alle fall er det min erfaring 0 Siter
Dory Skrevet 13. august 2010 Forfatter Skrevet 13. august 2010 Iphone ja . Jeg holder meg i Nokia's N-serie fortsatt, men apps er gøy der og hihi. Det er best å gjøre noe for å få tankene over på andre ting enn det man stresser med, enten det er noe konkret osm forårsaker det eller det bare er der og man blir gal av å kjenne på det. Hvis du klarer å komme deg på trening i morgen - så vil du være kjempestolt etterpå. I alle fall er det min erfaring Takk for svar:) Kom meg på jogging i dag... herlig. Nå slapper jeg av i soffan med Diamond leage, godis og pc;) (Med litt iphone på si...) Ha en fin kveld! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.