Gå til innhold

Stressa...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så rastløs... Det har vært mye stress i det siste og i dag ble det plutselig rolig... Har en meget stor uro og grubler og stresser og traver frem og tilbake her på stuegulvet;)

Skulle trent, men er samtidig daff... Hmmm.

Måtte bare få det ut;)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Last ned noen apps til den nye Iphonen din og lek deg! :o)

Det er mye artig i appstore.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1281635941' post='4414739]

Last ned noen apps til den nye Iphonen din og lek deg! :o)

Det er mye artig i appstore.

Hmmm, lurt...! Thanks:)

Skrevet

Hmmm, lurt...! Thanks:)

Iphone ja ;). Jeg holder meg i Nokia's N-serie fortsatt, men apps er gøy der og hihi.

Det er best å gjøre noe for å få tankene over på andre ting enn det man stresser med, enten det er noe konkret osm forårsaker det eller det bare er der og man blir gal av å kjenne på det.

Hvis du klarer å komme deg på trening i morgen - så vil du være kjempestolt etterpå. I alle fall er det min erfaring :)

Skrevet

Iphone ja ;). Jeg holder meg i Nokia's N-serie fortsatt, men apps er gøy der og hihi.

Det er best å gjøre noe for å få tankene over på andre ting enn det man stresser med, enten det er noe konkret osm forårsaker det eller det bare er der og man blir gal av å kjenne på det.

Hvis du klarer å komme deg på trening i morgen - så vil du være kjempestolt etterpå. I alle fall er det min erfaring :)

Takk for svar:) Kom meg på jogging i dag... herlig. Nå slapper jeg av i soffan med Diamond leage, godis og pc;) (Med litt iphone på si...)

Ha en fin kveld!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...