Gå til innhold

Psykopati

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det normalt at psykopater, eller personer med psykopatiske trekk, kan lide under klaustroforbi slik som psykopatoffer kan? Lurer litt på dette, siden en i familien seriøst blir sett på som en person med sterker psykopatiske trekk, og hvor jeg har funnet ut at han blant annet lider av klaustroforbi.

Gjest apelsin
Skrevet

Hei.

Det vet jeg ikke.

Jeg venter på svar fra innlegg som jeg har skrevet i kveld som jeg lurer på og har ikke fått noen svar.

Anonym med fas.

Gjest Jojoland
Skrevet

Hei.

Det vet jeg ikke.

Jeg venter på svar fra innlegg som jeg har skrevet i kveld som jeg lurer på og har ikke fått noen svar.

Anonym med fas.

Tiltredes! ;)

Gjest neineinei
Skrevet

Det har vel ingen sammenheng. En psykopat kan vel ha klaustrofobi på lik linje med andre.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det har vel ingen sammenheng. En psykopat kan vel ha klaustrofobi på lik linje med andre.

Nettopp :-)

Skrevet

Nettopp :-)

Hva er årsaken til at en utvikler klaustrofobi?

Mvh, MM30.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...