Gjest MM30 Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Hei. Er det normalt at psykopater, eller personer med psykopatiske trekk, kan lide under klaustroforbi slik som psykopatoffer kan? Lurer litt på dette, siden en i familien seriøst blir sett på som en person med sterker psykopatiske trekk, og hvor jeg har funnet ut at han blant annet lider av klaustroforbi. 0 Siter
Gjest apelsin Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Hei. Det vet jeg ikke. Jeg venter på svar fra innlegg som jeg har skrevet i kveld som jeg lurer på og har ikke fått noen svar. Anonym med fas. 0 Siter
Gjest Jojoland Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Hei. Det vet jeg ikke. Jeg venter på svar fra innlegg som jeg har skrevet i kveld som jeg lurer på og har ikke fått noen svar. Anonym med fas. Tiltredes! 0 Siter
Gjest neineinei Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Det har vel ingen sammenheng. En psykopat kan vel ha klaustrofobi på lik linje med andre. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Det har vel ingen sammenheng. En psykopat kan vel ha klaustrofobi på lik linje med andre. Nettopp :-) 0 Siter
Gjest Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Nettopp :-) Hva er årsaken til at en utvikler klaustrofobi? Mvh, MM30. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.