Gjest htf75r Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Kan bipolaritet være årsak til slitenhet og ekstrem trøtthet til tider? 0 Siter
Gjest apelsin Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Nei det trenger det ikke være. bipolar har med depresjon å gjøre, Anonym med fas. 0 Siter
Gjest – htf75r Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Nei det trenger det ikke være. bipolar har med depresjon å gjøre, Anonym med fas. Håper at noen som har en bipolar diagnose eller har kunnskap om dette kan svare 0 Siter
Psykojenta Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Jeg har perioder hvor jeg er ekstra sliten og trøtt. Men om det er bipolariteta eller om det er andre årsaker vet jeg ikke. Håper du får bedre svar, jeg og også vite ;-) 0 Siter
Gjest winda Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Hei :-). Jeg har en bipolar lidelse. Den utarter seg sånn: Er frisk i lange perioder (med medisiner). Har hypomanier hvor jeg sover lite, alt er morsomt, ser skarpere farger, tror jeg kan greie absolutt alt. Disse kan vare fra 1 uke til flere uker. Så har jeg depresjoner hvor jeg sover og sover og er så sliten at jeg nesten ikke kan gå. Når jeg er friskere er jeg også veldig sliten og trett innimellom. Sover mye mere enn andre mennesker. Har ofte fått høre at jeg sover mye. Men jeg må det, ellers er jeg ikke "klar" i hodet. Håper dette hjalp deg litt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Ja, det er jo symptomer på depresjon. På den annen side er det særdeles uvanlig om dette er de eneste esymptomer på bipolaritet. 0 Siter
Gjest jappaapa Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 jeg har bipolar lidelse og ekstrem trøtthet, kan sove opptil 20 timer i døgnet i den mørke årstiden 0 Siter
Gjest spenol(1) Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Ja, det er jo symptomer på depresjon. På den annen side er det særdeles uvanlig om dette er de eneste esymptomer på bipolaritet. enig med mindre dette er debuten på sykdomshistorien. det kan jo dukke opp en større depresjon eller (hypo)mani senere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.