Gå til innhold

For dere som sørger med USA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Overskrift på vg-nett idag:

"Stjerner i sjokk"... Les om Moby som var øyenvitne og David Bowie som føler den uhyggelige stillheten... bla bla bla

Hva faen er det de driver på med i media nå ?

De prøver å dra mest mulig sensasjonspiss ut av tragedien.

*provosert*

Annonse

Eg skriv under på det meste av det han seier, og tykkjer det er nokså sjølvsagt, det meste av det.Difor ville eg nok ha ordlagt meg noko meir provoserande - i von om å røykje ut endå fleire tankelause krigshissarar, blimpar og tamburmajorar.

Denne råtne kommunisten har kun røyket ut seg selv, og muligens endel likesinnede.

Gjest webmaster

Slike stupide krapyl som deg er det bortkasta tid å diskutere med.

Vil med dette henstille til dere om å diskutere sak og la være å skjelle hverandre ut.

Viser til vårt regelverk som blant annet sier "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk".

Vennlig hilsen

Vil med dette henstille til dere om å diskutere sak og la være å skjelle hverandre ut.

Viser til vårt regelverk som blant annet sier "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk".

Vennlig hilsen

Greit, men hvorfor fjernet du mitt siste inlegg der jeg modererte tonen, og lar hans stå, der jeg blir kalt krapyl ?

Forøvrig finnes inlegget der Andor tar til orde for å utrydde mongoloide i Dol's arkiv.

"Stjerner i sjokk"... Les om Moby som var øyenvitne og David Bowie som føler den uhyggelige stillheten... bla bla bla

*provosert*

Så utrolig enig. Og CNN da...har de hatt _noen_ andre nyheter de siste dagene?

Syns også de bildene en eller annen hadde tatt inni bygningen var litt unødvendig å vise. Får være måte på hvordan vi skal godte oss av historier og heltedåder.

Vennlig hilsen

Takk for betimeleg korreks. Eg lovar høgt og heilagt at eg heretter aldri skal korkje lesa innlegg signert Gunders eller svare på dei!

*provosert*

DET kom vel ikke overraskende på deg?

Annonse

Vennlig hilsen

Hadde du enda vært like ivrig på forumet for sex og samliv...

Han er _kanskje_ inne på noe... Men vi trenger ikke engang gå ut av vårt eget land for å oppleve slike merkelige holdninger. Hvert år blir x antall mennesker drept her i landet, og det blir aldri erklært sørgestund eller noe. I vinter ble en farget person drept i Oslo, og da var det opprop, fakkeltog og gud vet hva. Hvorfor reagerte vi slik på dette drapet og ikke på andre?

Ikke for og på noen måte sammenligne med det som skjedde i USA, men bare for å vinkle det litt mot oss "rettskafne og vidsynte nordmenn"....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...