Gjest sevenup Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Til dere som har lest "oppblåst tragedie" og "tar ikke dette litt av"-trådene: http://www.smp.no/arkiv/artikkel.asp?id=32112&ka=2 0 Siter
Gjest sevenup Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Overskrift på vg-nett idag: "Stjerner i sjokk"... Les om Moby som var øyenvitne og David Bowie som føler den uhyggelige stillheten... bla bla bla Hva faen er det de driver på med i media nå ? De prøver å dra mest mulig sensasjonspiss ut av tragedien. *provosert* 0 Siter
Grip Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Klassisk venstreradikal retorikk - trolig en narr av en gammel 68'er med usa-hatet liggende dypt i hjertet. Det er mye rart som får spalteplass i disse dager. 0 Siter
Gjest Gunders Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Synd ikke nettutgaven av Sunnmørsposten lar seg bruke som dasspapir. Å gi en slik skabbete diktaturtilhenger og kommunist slik spalteplass i disse dager, er ikke annet enn likskjending. 0 Siter
søkende Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Det er en artikkel til ettertanke. 0 Siter
andor Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Eg skriv under på det meste av det han seier, og tykkjer det er nokså sjølvsagt, det meste av det.Difor ville eg nok ha ordlagt meg noko meir provoserande - i von om å røykje ut endå fleire tankelause krigshissarar, blimpar og tamburmajorar. 0 Siter
Gjest Gunders Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Eg skriv under på det meste av det han seier, og tykkjer det er nokså sjølvsagt, det meste av det.Difor ville eg nok ha ordlagt meg noko meir provoserande - i von om å røykje ut endå fleire tankelause krigshissarar, blimpar og tamburmajorar. Denne råtne kommunisten har kun røyket ut seg selv, og muligens endel likesinnede. 0 Siter
andor Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Denne råtne kommunisten har kun røyket ut seg selv, og muligens endel likesinnede. Slike stupide krapyl som deg er det bortkasta tid å diskutere med. 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Slike stupide krapyl som deg er det bortkasta tid å diskutere med. Vil med dette henstille til dere om å diskutere sak og la være å skjelle hverandre ut. Viser til vårt regelverk som blant annet sier "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk". Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Gunders Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Vil med dette henstille til dere om å diskutere sak og la være å skjelle hverandre ut. Viser til vårt regelverk som blant annet sier "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk". Vennlig hilsen Greit, men hvorfor fjernet du mitt siste inlegg der jeg modererte tonen, og lar hans stå, der jeg blir kalt krapyl ? Forøvrig finnes inlegget der Andor tar til orde for å utrydde mongoloide i Dol's arkiv. 0 Siter
Gjest maret Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Overskrift på vg-nett idag: "Stjerner i sjokk"... Les om Moby som var øyenvitne og David Bowie som føler den uhyggelige stillheten... bla bla bla Hva faen er det de driver på med i media nå ? De prøver å dra mest mulig sensasjonspiss ut av tragedien. *provosert* Så utrolig enig. Og CNN da...har de hatt _noen_ andre nyheter de siste dagene? Syns også de bildene en eller annen hadde tatt inni bygningen var litt unødvendig å vise. Får være måte på hvordan vi skal godte oss av historier og heltedåder. 0 Siter
andor Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Vil med dette henstille til dere om å diskutere sak og la være å skjelle hverandre ut. Viser til vårt regelverk som blant annet sier "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk". Vennlig hilsen Takk for betimeleg korreks. Eg lovar høgt og heilagt at eg heretter aldri skal korkje lesa innlegg signert Gunders eller svare på dei! 0 Siter
naiv Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Overskrift på vg-nett idag: "Stjerner i sjokk"... Les om Moby som var øyenvitne og David Bowie som føler den uhyggelige stillheten... bla bla bla Hva faen er det de driver på med i media nå ? De prøver å dra mest mulig sensasjonspiss ut av tragedien. *provosert* DET kom vel ikke overraskende på deg? 0 Siter
naiv Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 En sak har som regel to sider, ja. 0 Siter
trb Skrevet 16. september 2001 Skrevet 16. september 2001 Vil med dette henstille til dere om å diskutere sak og la være å skjelle hverandre ut. Viser til vårt regelverk som blant annet sier "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk". Vennlig hilsen Hadde du enda vært like ivrig på forumet for sex og samliv... 0 Siter
trb Skrevet 16. september 2001 Skrevet 16. september 2001 Han er _kanskje_ inne på noe... Men vi trenger ikke engang gå ut av vårt eget land for å oppleve slike merkelige holdninger. Hvert år blir x antall mennesker drept her i landet, og det blir aldri erklært sørgestund eller noe. I vinter ble en farget person drept i Oslo, og da var det opprop, fakkeltog og gud vet hva. Hvorfor reagerte vi slik på dette drapet og ikke på andre? Ikke for og på noen måte sammenligne med det som skjedde i USA, men bare for å vinkle det litt mot oss "rettskafne og vidsynte nordmenn".... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.