Gjest apelsinus Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Hei. Det kan være en fordel å lese innleggene til folk for å kunne svare riktig på spørsmålene. Anonym. Du kan ikke forvente at folk leser dine innlegg på andre steder på DOL. Du er klar over hvor mange forskjellige deler dette består av? Du skrev ikke om det i dette innlegget, og det er det vi går ut ifra, ikke hva du skriver andre steder. Men håper du får svar på dine spørsmål - selv om du ikke er heeelt takknemlig 0 Siter
frosken Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Siden du forventer at jeg skal lese alle dine innlegg for å kunne svare deg, så skal jeg ta det ad notam og ikke svare deg fra nå av. Hvis dette er en holdning du bruker å gi uttrykk for, er det jammen ikke rart at du klager over at få svarer deg. Jeg må si jeg heller hadde forventet at du skulle takke meg for at jeg søkte opp Sobril i Felleskatalogen, enn å få kritikk for at jeg ikke leser (og husker) alt du skriver. Det er ikke alle som har så lett for å orientere seg i skriftlig materiale. Ikke alle har forutsetninger for å forstå tekst på samme måte som flertallet. Dette vil ofte gjelde mennesker med fas. Se http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/medfodt-fotalt-alkoholsyndrom-10292.html 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Det er ikke alle som har så lett for å orientere seg i skriftlig materiale. Ikke alle har forutsetninger for å forstå tekst på samme måte som flertallet. Dette vil ofte gjelde mennesker med fas. Se http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/medfodt-fotalt-alkoholsyndrom-10292.html Og så? Jeg har ingen problemer med å hjelpe folk med å finne informasjon, det gjør jeg gjerne. Og jeg er ikke av dem som slenger ut: "Google er din venn" og er nedlatende mot dem som ikke klarer å søke selv. Derimot forventer jeg takk, eller i det minste å ikke få kritikk fordi jeg prøver å hjelpe. 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Hei. Det kan være en fordel å lese innleggene til folk for å kunne svare riktig på spørsmålene. Anonym. Nei nå får du pokker meg gi deg - det er INGEN av oss som kan forvente at andre leser alle innleggene våre for å kunne svare riktig på spørsmål! Det er fullstendig urimelig å forvente, så hvis du ikke er fornøyd med svarene, så må du stille spørsmålene dine annerledes (eller forresten; slutte å spørre om det samme 100 ganger om dagen...) 0 Siter
zellica Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Nei nå får du pokker meg gi deg - det er INGEN av oss som kan forvente at andre leser alle innleggene våre for å kunne svare riktig på spørsmål! Det er fullstendig urimelig å forvente, så hvis du ikke er fornøyd med svarene, så må du stille spørsmålene dine annerledes (eller forresten; slutte å spørre om det samme 100 ganger om dagen...) Fas er et medfødt syndrom som i spenner fra enkle lærevansker til alvorlig utviklingshemming. Jeg tror desverre ikke apelsin er i stand til å forstå at den adferden han oppviser her på dol, kan være provoserende og irriterende. Derfor er det best å ikke svare på spørsmålene hans og heller la webmaster ta seg av problemet. 0 Siter
frosken Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Og så? Jeg har ingen problemer med å hjelpe folk med å finne informasjon, det gjør jeg gjerne. Og jeg er ikke av dem som slenger ut: "Google er din venn" og er nedlatende mot dem som ikke klarer å søke selv. Derimot forventer jeg takk, eller i det minste å ikke få kritikk fordi jeg prøver å hjelpe. Jeg ville normalt vært enig med deg, men hvis folk ikke helt har forutsetninger for å skjønne hvordan ting fungerer, så senker jeg kravene litt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.