Gjest Darth Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Jeg er lærer, og det har vært et svært turbulent år på min arbeidsplass. I vår toppet det seg helt og jeg begynte å slite med å komme meg på jobb. Da ferien kom brukte jeg hele den første uka til å gråte når hvis min samboer så mye som nevnte arbeidsplassen min. Så reiste vi på ferie og jeg begynte å få ugne symptomer i kroppen. Jeg har i to måneder nå gått "med hjertet i halsen" har det kjentes ut som. Tidvis kjennes det ut som om jeg ikke skal klare å puste. Men jeg har tenkt med meg selv at det bare er hodet mitt som spiller meg et puss og har tvunget meg selv til å slappe av. Så skulle vi kjøre over Storebelt da vi var på ferie, og selv om jeg alltid har vært litt redd av meg så ble jeg skikkelig redd av reaksjonen min da vi kjørte over brua. Jeg trodde omtrent jeg skulle kveles, og uten at jeg kunne styre det så rant tårene - enden på visa var at vi måtte dra til Lolland og ta ferga over til Langeland og Fyn for å komme oss hjem igjen. Mors forklaring til barna var; "Det blir så fint med en rundtur..." Det har kostet meg utrolig mye å skjule hvordan jeg har det overfor barna, men jeg er en ressurssterk dame, så det går. Turen over Storebelt-brua skremte meg, men jeg tvang det til sides. Pusteproblemene kom og gikk daglig de kommende ukene, og da jeg skulle fly på en liten ferietur bare med jentungen min toppet det seg helt for meg igjen. Bare morsinstinktet mitt stoppet meg fra å freake ut. Jeg var så redd at jeg nesten ikke visste hvor jeg var. Og jeg er vant med å være litt redd for å fly også - men ikke sånn at det lammer meg på en sånn måte at jeg ikke klarer å snakke eller å bevege meg. Og sex, vel - det er noe andre har. Og det er ikke viljen det står på, jeg vil så gjerne, men kroppen min har skrudd seg av rett og slett. Jeg har mye dårlig samvittighet overfor samboeren min angående dette. Nå nærmer jobben seg med stormskritt, og jeg går med klump i halsen og lurer på hvordan i alle dager jeg sk