Gjest veldig frustrerendes Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Er det vanlig å utvikle lydømfintlighet etter å ha vært psykotisk. Over et halvt år siden jeg var det, men det virker som redselen for høye lyder og vedvarende støy henger igjen. Jeg kjenner jeg blir oppkavet, stresset og skjelven på steder med mye folk og lyd, feks større arrangement med mye folk. Men der verste er støy fra printere, borrelyder, vinkelslipere og traktor... Jeg var innlagt på en institusjon for noen uker siden, der de drev å restaurerte naboavdelingen. Våknet av borrelyder 7 om morgenen.... og i 12-tiden svartnet det for meg. Jeg hoppet ut fra verandaen i andre etasje kun for å slippe unna bråket. Sprøtt når jeg tenker på det nå. Dro rett på apoteket å kjøpte meg sov i ro og gikk tilbake til avdelingen... har begynt å jobbe igjen og jeg skvetter i taket hver gang telefonen ringer, noe den gjør et par ganger i timen. Å visst noen blir ståendes å prate ved siden av meg mister jeg all konsentrasjon og blir etterhvert så irritert og frustrert at jeg går ut på trappen for å ta meg en røyk og roe meg. Vil dette gå over ? Noen som har opplevd det samme? Da jeg var psykotisk og innlagt stakk jeg en gaffel i låret av frusrtrasjon over noen som spilte piano i etasjen under i over en time. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.