Gå til innhold

NHD:Vallergan for sikkert tusende gang

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vet ikke hva jeg heter
Skrevet

Kan man si at Vallerganen ikke virker om jeg ikke blir trøtt på 7timer?`Eller kan det være ett engangstilfelle?

Det er flere måneder siden jeg prøvde den sist så er liksom ikke blitt "avhengig" heller. Sist jeg gikk på dem tok det ca 4/5 timer før jeg ble trøtt. (i starten tok jeg dem kl. halv ti - halv to/tre på natta er litt i seineste laget synes jeg- når man skal opp på morgenen - hvis det var de som virket og ikke kroppen som sa fra at den var trøtt da)

Finnes det andre ting jeg kan prøve?

Jeg har hatt en nedeperiode på noen uker, men det er først nå jeg virkelig merker det på søvnen. Den er veldig oppstykket også. Alle speilene mine er visst ok. (nå har jeg riktignok ikke målt noe siden april/mai, men).

Lamictalnivået endrer seg vel ikke sånn som Litium kan gjøre?

Skrevet

Det første spm sier seg vel egentlig selv da. At hvis den ikke virker på 7 timer virker den ikke.

Men de andre lurer jeg på da

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vallergan slår sent til og varer lenge. Den bør derfor tas tidlig på kvelden.

Jeg synes du kan forsøke Seroquel for søvn.

Skrevet

Vallergan slår sent til og varer lenge. Den bør derfor tas tidlig på kvelden.

Jeg synes du kan forsøke Seroquel for søvn.

Ok. Takk for svar.

Tok dem 20:15, men får prøve ta dem enda litt tidligere.

Seroquel prøvde jeg i forbindelse med noe APgreier, var i alle fall en innleggelse jeg hadde. Den ble jeg visst helt borte av. De fikk ikke kontakt med meg.

Men kan høre med legen om jeg kan prøve den igjen - skummelt men :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...