Gå til innhold

Hvordan takle dette....

Anbefalte innlegg

Gjest julietta
Skrevet

Jeg har en slektning - en mann i 50 årene som jobber som drossjesjåfør. Da datteren hans har flyttet tilbake til bygda her jeg bor har jeg begynt å vær en del sammen med henne. Hun har snakket en del om hvor frustrert hun er over faren som maser om hjelp til diverse gjøremål stadig vekk. Så snakker hun samtidig om hvor snill han er, og at han har sagt til datteren at han planer om å besøke meg.

Men.... Jeg vet om en annen side. En venninne av meg fortalte om en svært ubehagelig drosjetur der sjåføren nektet å slippe henne av, kjørte videre og ba henne så om å onanere foran henne. Da hun fortalte fornavnet, hvor han kom fra og hvordan han så ut så fikk jeg sjokk, for dette var han jeg er i slekt med og faren til venninnen min. Jeg har selvsagt ikke fortalt dette til datteren, men det er tøfft å sitte på denne hemmeligheten. Og jeg ønsker heller ikke besøk... Blir for vanskelig, når jeg vet hva han har gjort.

Hvordan skal jeg forholde meg til dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...