Gå til innhold

vet ikke.

Anbefalte innlegg

Gjest gal dame
Skrevet

klarer aldri føle meg bra, føler at ingen liker meg, at alle syntes jeg er en idiot, klarer ikke kontrolere sinne mitt, blir så sint at jeg kaster ting å slår meg i hode, blir helt gal, sier stygge ting som jeg glemmer etterpå. tenker at alle tenker stygge tanker om meg å at jeg dummer meg ut hele tiden, at ingen syntes jeg er inntersang. ser for meg ekle bilder når jeg våkner, for eksempel at jeg henger meg eller kutter meg opp, her om dagen så jeg for meg at jeg stakk kjæresten min med kniv( det var når vi kranglet) er veldig selvopptatt, tenker veldig mye på utsende. er alltid på salnke kur, kaster ofte opp maten etter jeg har spist.føler mange ganger at jeg ikke klarer å se folk inn i øynene, at jeg blir helt svimmel, sover veldig dårlig, tenker så mye. lurer på hva jeg kan gjøre for å bli bedre . vil bare ha det bra å være snill.har så mye sinne inni meg, hvordan kan jeg bli kvitt det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...