Dory Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Lurer bare på en ting. Har fått forverret ocd igjen i det siste. Er gått fra vasking til sjekking/grubling (kanskje GAD - ikke ocd?), dårlig samvittighet, grubling, stress. Jeg var en gang opp i 30 mg cipralex (høy dose synes jeg!!). Nå bruker jeg 20, men synes jeg bruker myyye tid på å sjekke ting. Skal til behandling i oktober. Bør jeg avvente til da, eller bør jeg spørre legen om å øke til 30 (noe jeg som sagt synes er høyt!!) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Jeg synes du kan prøve med 30 igjen. En skal ikke "synes" om antallet milligram. Effekt og bivirkninger er avgjørende enten dosen er 10 mg eller 60 mg. 0 Siter
Dory Skrevet 13. august 2010 Forfatter Skrevet 13. august 2010 Jeg synes du kan prøve med 30 igjen. En skal ikke "synes" om antallet milligram. Effekt og bivirkninger er avgjørende enten dosen er 10 mg eller 60 mg. Takk for svar! Skal ta det opp med min fastlege neste uke:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.