Gjest mitt ørtende innlegg Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Hva skal jeg gjøre når jeg holder på gå i oppløsning. Tårene renner, jeg har rispet meg opp på den feite magen min. Det svir, men jeg fortjener det. Har skrevet tre innlegg på DOL, og to på andre forum, men ikke fått et eneste svar. Legevakten tør jeg ikke ringe til. Gjorde det en gang i vinter da jeg gikk i spinn og hadde lyst å ta livet av meg. Jeg ba om beroligende men ble avvist.... Hva skal jeg gjør? Akkurat nå brenner det i blodet mitt, og hver en celle skriker. Føler meg helt alene, er redd og så full av angst og frustrasjon. Men jeg vet ikke hvorfor! 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Kontakt legevakten med en bestilling om hjelp - ikke beroligende. 0 Siter
Enit78 Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Kontakt legevakten med en bestilling om hjelp - ikke beroligende. Ta kontakt med en psykolog. Du kan få henvisning fra fastlegen din. Ta første skrittet selv og du vil få hjelp på resten av veien:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.