Gå til innhold

Sitter her og griner

Gjest mitt ørtende innlegg

Anbefalte innlegg

Gjest mitt ørtende innlegg
Skrevet

Hva skal jeg gjøre når jeg holder på gå i oppløsning. Tårene renner, jeg har rispet meg opp på den feite magen min. Det svir, men jeg fortjener det. Har skrevet tre innlegg på DOL, og to på andre forum, men ikke fått et eneste svar.

Legevakten tør jeg ikke ringe til. Gjorde det en gang i vinter da jeg gikk i spinn og hadde lyst å ta livet av meg. Jeg ba om beroligende men ble avvist....

Hva skal jeg gjør? Akkurat nå brenner det i blodet mitt, og hver en celle skriker.

Føler meg helt alene, er redd og så full av angst og frustrasjon. Men jeg vet ikke hvorfor!

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Kontakt legevakten med en bestilling om hjelp - ikke beroligende.

Skrevet

Kontakt legevakten med en bestilling om hjelp - ikke beroligende.

Ta kontakt med en psykolog. Du kan få henvisning fra fastlegen din. Ta første skrittet selv og du vil få hjelp på resten av veien:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...