Gjest apelsin Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg mener at bokstavbarn bør bli endret til bokstavfolk for da tror jeg at de får mer fart på siden. Hvis det er andre som er enig, kan dere skrive det til wabmaster? Jeg har gjort det og har ikke fått svar, men hvis vi blir flere som sier til wabmaster om det samme, så kansje de endrer bokstavbarn til bokstavfolk? Dere må tenke slik at det er ikke bare barn som har bokstavdiagnose også voksne har bokstavdiagnose. Anonym. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Ja, eller kanskje endre forumets navn til "Bokstavdiagnoser" rett og slett. 0 Siter
Gjest apelsin Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Ja, eller kanskje endre forumets navn til "Bokstavdiagnoser" rett og slett. Det er bra at det er flere som er enig. Du solfryd kan også si det til webmaster. Anonym. 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Dette er ikke psykiatri! Smør deg med tolmodighet og vent på svar fra webmaster i stedet for å poste tilsvarende på mange forum! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.