Gjest spv Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 hvordan er det best å behandle dette? tror jeg har det, driver å napper ut hår i tide og utide. har en tilbakevendene depresjon og mulig adhd (venter på time hos psykiater, to psykologer mener jeg har det) Kan nappingen ha sammenheng med disse diagnosene? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Det beste er å behandle med Orap som en får på registreringsfritak. 0 Siter
Gjest Trichotillomani Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Det beste er å behandle med Orap som en får på registreringsfritak. Jeg har lest noen artikler om dette hvor det ble hevdet at Trichotillomani var en nevrologisk lidelse som kunne sammenliknes med tics og Tourette syndrom. Er ikke dette en form for OCD på samme måte som noen ikke klarer å la være å pille på sår? Eller er det en uvane som man ikke klarer å slutte med? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.