Gjest ensoma Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Det er ikke nok med kontakten på arbeidsplassen. Jeg må ha kontakt privat også. Blir skikkelig nedfor når jeg er alene en hel dag. Føler at ingen bryr seg om meg. Føler at jeg er til belastning for andre. Etter mange år med depresjoner er jeg redd at det kan ha vært slitsomt for venner. Jeg har familie og venner å burde være fornøyd, men likevel blir jeg veldig nedfor når jeg er alene.Kan ikke ha kontakt med de hver dag. Selv om jeg går tur, men er alene føler jeg meg nedfor. Jeg leser og jobber i huset, men det er ikke nok. Dette klarer å ødelegger mye av livet mitt, som jeg egentlig har god grunn til å glede meg over. Dette er ikke noe spørsmål, men kanskje få noen råd, og høre hvordan andre har det. 0 Siter
tjohei Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Kanskje du savner en samboer eller noen interesser du kan fordype deg i? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.