Gå til innhold

fortvilet nå....

og det går opp - og det går ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er utrolig fortvilet og frustrert. Etter råd fra andre her, så har jeg sluttet med Senokot. Jeg har heller ikke kastet opp på over en uke. Nå er jeg veldig fortvilet. har akkuratt vært ute å gått. Selv om jeg er mørkredd. Men klarer ikke sitte i ro. Bare må gå. I dag har jeg gått over 31.000 skritt, men føler at jeg burde ha gått mer. Den siste tiden har jeg gått rundt 25.000 skritt hver dag. Min behandler sier jeg må trappe ned, men jeg aner ikke hvordan. Hvordan skal jeg klare det???? Alternativene er oppkast og Senokot, men jeg vil heller gå. Samtidig vil jeg ikke gå heller. Jeg vil kunne sette meg ned og slappe av. Tenke at nå har jeg trent nok, og være fornøyd. Men jeg har en konstant uro inni meg. Panikk for å legge på meg. Er sliten, men vet at i morgen er det ut igjenn, og det samme slitet med mat og trening...

Hva kan jeg gjøre??? Er sliten, men det er som om noen styrer meg. Pisker meg ut og gir meg dårlig samvittighet hver gang jeg putter noe i munnen.

Er det noen her som er som meg? Noen som har noen råd?

Skrevet

Uff, dette høres slitsomt ut.

Ja er ganske slitsomt.... Vet liksom ikke hva som er normalt.

Skrevet

Ja er ganske slitsomt.... Vet liksom ikke hva som er normalt.

Det er normalt å føle seg bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...