Dorthe Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Det er grusomt vondt, ja Jeg har egentlig ganske høy smerteterskel og syntes alle tre fødslene gikk helt greit og ikke var så vonde som folk skal ha det til Etterriene overraska meg skikkelig, for å si det sånn... Selve etterriene kjentes vel omtrent som fødselsrier i siste fase av fødselen. Jeg besvimte ikke av smerter under fødsel, men greide å svime av av etterriene... Hadde du kjappe fødsler? Er visst typisk for oss med "overaktiv" livmor... Jeg har hatt keisersnitt alle tre gangene og var dritdårlig etterpå med etterrier, masse luftsmerter og vondt i snittet. Truet med å hoppe ut av vinduet den ene gangen da det var i perioden de ikke ga smertestillende etter keisersnitt fordi det kunne gå i melka. Jeg husker ikke engang at venninna mi var på besøk fire dager etterpå så sjuk var jeg. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Ok, vanskelig å vite om det faktisk hjelper under fødsel, for smertene blir jo uansett ikke borte Men smertene ved etterrier var helt fraværende, så der hjalp det iallefall helt utrolig bra ''Men smertene ved etterrier var helt fraværende, så der hjalp det iallefall helt utrolig bra :)'' De ga ikke slikt tilbud til etterrier. Etterriene etter siste fødsel varte flere dager. AU. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Jeg har hatt keisersnitt alle tre gangene og var dritdårlig etterpå med etterrier, masse luftsmerter og vondt i snittet. Truet med å hoppe ut av vinduet den ene gangen da det var i perioden de ikke ga smertestillende etter keisersnitt fordi det kunne gå i melka. Jeg husker ikke engang at venninna mi var på besøk fire dager etterpå så sjuk var jeg. Usj, høres ut som det var forferdelig vondt, ja :-/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 ''Men smertene ved etterrier var helt fraværende, så der hjalp det iallefall helt utrolig bra :)'' De ga ikke slikt tilbud til etterrier. Etterriene etter siste fødsel varte flere dager. AU. Ikke alle sykehus som har dette tilbudet, og første gangen jeg fikk det var sykepleieren som satte nålene den eneste som kunne gjøre det der, og hun var helt fersk i gamet (10 år siden) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.