Gjest apelsin Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Er det noen som har barn/ungdomer med adhd eller en annen bokstavdiagnose? Jeg har fas så jeg har skrevet i ett tidligere innlegg her. Jeg har litt adhd på grunn av fas. Jeg har dårlig impulskontroll. Jeg får ritalin mot dårlig impulskontroll. Jeg er 60 kilo og får 20 mg to ganger om dagen. Hvilken dose får barnet deres som har adhd og er ca 60 kilo? Anonym. 0 Siter
Gjest apelsin Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Gjeeeesp! Hei solfryd. Hva mener du med hjeeeep? At jeg har forstått hvor jeg må spøre? Anonym. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Nå må du slutte å poste en mengde likelydende innlegg! Du må også slutte å mase om svar. Dersom folk har kunnskap og ønsker å svare deg, så gjør de det. Hvis ikke, får du som andre finne deg i det. Om du ikke kan rette deg etter vanlig folkeskikk på nettet, må vi stenge deg ute fra dette nettstedet. Du får heretter kun skrive to innlegg per døgn. 0 Siter
Gjest apelsin Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Nå må du slutte å poste en mengde likelydende innlegg! Du må også slutte å mase om svar. Dersom folk har kunnskap og ønsker å svare deg, så gjør de det. Hvis ikke, får du som andre finne deg i det. Om du ikke kan rette deg etter vanlig folkeskikk på nettet, må vi stenge deg ute fra dette nettstedet. Du får heretter kun skrive to innlegg per døgn. Alle de innleggene jeg har fått svar på kan dere slette. Jeg skriver slik jeg gjorde sist. Anonym. 0 Siter
Gjest apelsin Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Hei nils håvard. Jeg lover å roe meg med spørsmålene. Alt jeg har spurt om med skole kan du bare slette. Du kan lese alle spørsmålene og slette de du mener som er nødvendig og best for meg og få slettet. Anonym. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.