Gå til innhold

Noen meninger ?

Gjest Litt nederlag ja

Anbefalte innlegg

Gjest Litt nederlag ja
Skrevet

Tok i dag kontakt med psykisk helsearbeid,har klart meg uten psykiatri i et år og har klart det bra. Men merker at jeg ikke har godt av å bli for isolert,er mye alene om dagene. Har dessuten lyst å bli utredet på nytt,da blir det vel dps. Har bare lyst å ha noe å gå til om dagene,leste at de hadde treningsaktivitet to dager i uka her. Skal på møte for å drøfte hva jeg trenger,har ikke lyst å si så mye. Det høres gale ut når en forteller ting,orker ikke noe styr rundt dette.

Angrer litt på at jeg tok den tlf,jeg velger selv hva jeg vil fortelle,eller blir det helt feil?

Bør jeg fortelle alt?

Må være litt avventende,har virkelig fått gjennomgå tidligere fordi jeg har slitt psykisk. Følt meg mindreverdig og skamfull,hadde lyst å si "Jeg er ikke et monster selv om jeg er psykisk syk". Det jeg sliter mest med nå,er tanker rundt hvordan jeg ble behandlet av folk rundt barna. Går å lurer på hva de egentlig trodde om meg,jeg er ikke så ille i grunn...

Skrevet

Du bør vel heller være stolt over at du tok grep, og viste handlekraft og ansvar nok til å få hjelp.

Med vennlig hilsen

Gjest Litt nederlag ja
Skrevet

Du bør vel heller være stolt over at du tok grep, og viste handlekraft og ansvar nok til å få hjelp.

Med vennlig hilsen

Takk sør,det var faktisk godt å lese det du skrev. Og jeg skal jo ikke innlegges,er bare en samtale. Er nok blitt tilbakeholden med å snakke om psykiske vansker,var åpen om de før men såg hva det førte til.

Skrevet

Takk sør,det var faktisk godt å lese det du skrev. Og jeg skal jo ikke innlegges,er bare en samtale. Er nok blitt tilbakeholden med å snakke om psykiske vansker,var åpen om de før men såg hva det førte til.

Du får tenke på at du, akkurat som en bil, må inn til litt "årlig vedlikehold", skifte av olje, og en sjekk av bremsene! ;-)

Og så skal du være stolt over at du er en av "bilistene" som faktisk passer godt på bilen, og gjør dette, i stedet for å utsette og utsette det inntil "bremsene" ikke virker mer.

Mye bedre å gjør det du har gjort, og det står det respekt av.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Vi trenger alle noe å gjøre på og mennesker rundt oss! Go for it!

Gjest Litt nederlag ja
Skrevet

Du får tenke på at du, akkurat som en bil, må inn til litt "årlig vedlikehold", skifte av olje, og en sjekk av bremsene! ;-)

Og så skal du være stolt over at du er en av "bilistene" som faktisk passer godt på bilen, og gjør dette, i stedet for å utsette og utsette det inntil "bremsene" ikke virker mer.

Mye bedre å gjør det du har gjort, og det står det respekt av.

Med vennlig hilsen

Det var godt sagt :-)

Gjest Litt nederlag ja
Skrevet

Vi trenger alle noe å gjøre på og mennesker rundt oss! Go for it!

Takk!

Skrevet

Det var godt sagt :-)

Du fortjener det! -)

Med vennlig hilsen

Gjest Litt nederlag ja
Skrevet

Du fortjener det! -)

Med vennlig hilsen

Tusen takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...