Gå til innhold

Overgriper i skolegården

Anbefalte innlegg

I mitt nærmiljø skjer akkurat nå følgende: Det er avslørt at en snart elleve år gammel gutt har begått grove, seskuelle overgrep mot en pike på fem år og en gutt på syv år. Det er snakk om forsøk på inntrenging på begge barna, og syvåringen er tillegg blitt bakbundet, før elleveåringen presset penis inn i munnen hans og truet med død og fordervelse. Foreldrene slo full alarm, og opplever at alle ressurser nå konsentreres om ellevåringen (som antagelig også er misbrukt av noen). Men så kommer bakkerekorden: Syvåringen og elleveåringen går på samme skole, og skolens rektor har nå i tre uker "ventet og sett" om syvåringen kanskje kan venne seg til å gå på samme skole som sin overgriper!! Denne rektoren ignorerer til og med råd fra fagfolk om å ta ellevåringen ut av skolen. Vi er bekjente av disse foreldrene, vi har barn på samme skole, og vi er sjokkert over at slikt går an!

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35175-overgriper-i-skoleg%C3%A5rden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Storekatta,

Jeg synes åpenbart at 7 åringen skulle slippe å se 11 åringen i sitt nærmiljø. Slippe angsten for å treffe ham på skoleveien, i skolegården eller på vei til butikken. Slippe å treffe overgriperen igjen, eller å være redd for det.

Dog ville jeg forventet at 11 åringe blir tatt hånd om av barnevernet, fordi slik brutal mishandling er neppe noe han "fant på selv en dag". Kanskje de kan se på helheten og få sent ham langt vekk?

Snakk med barnevernet.

Ønsker dere alt godt.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...