Gjest klmn1 Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Jeg har gått i flere butikker, men de selger bare kjoler med kort erm, så nå har jeg ikke lyst til å gå i bryllupet. Jeg kan ikke gå i kjole der arrene viser. Jeg har prøvd å finne bolero til kjolene, men ingenting har passet i lag. Er det noen med gode råd? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Det finnes da massevis av kjoler med lange ermer? Om de ikke finnes der du bor, kan du søke på nettet. Sjekk f.eks. H&M, La Redoute, Ellos... etc. Evt. kan du jo også ha skjørt og bluse. 0 Siter
Gjest klmn1 Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Det finnes da massevis av kjoler med lange ermer? Om de ikke finnes der du bor, kan du søke på nettet. Sjekk f.eks. H&M, La Redoute, Ellos... etc. Evt. kan du jo også ha skjørt og bluse. Jeg vurderer skjørt og bluse, men vet ikke om jeg kan gå med det i bryllup . Alle kommer vel i flotte selskapskjoler. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Jeg vurderer skjørt og bluse, men vet ikke om jeg kan gå med det i bryllup . Alle kommer vel i flotte selskapskjoler. ''Alle kommer vel i flotte selskapskjoler'' Står det dresskode i invitasjonen? Hvis ikke, er vel det meste "pent" lov, herunder f.eks. bluse og et pent skjørt. Evt. kan du jo forhøre deg med andre som skal dit. Jeg har vært i mange bryllup, og kan knapt huske noen gang at de fleste damene har stilt i flotte selskapksjoler, det måtte være den gangen det stod "galla" i invitasjonen. 0 Siter
Gjest klmn1 Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 ''Alle kommer vel i flotte selskapskjoler'' Står det dresskode i invitasjonen? Hvis ikke, er vel det meste "pent" lov, herunder f.eks. bluse og et pent skjørt. Evt. kan du jo forhøre deg med andre som skal dit. Jeg har vært i mange bryllup, og kan knapt huske noen gang at de fleste damene har stilt i flotte selskapksjoler, det måtte være den gangen det stod "galla" i invitasjonen. Takk for at du svarte. Jeg har ikke vært i bryllup på på over 10 år, så jeg vet lite om hva de kler seg i, men en jeg snakket med som skulle i et annet bryllup snakket bare om flotte kjoler, og hun virket i tvil når jeg hadde tenkt å gå i skjørt. Jeg ble nokså deprimert etterpå, men nå tror jeg at jeg går i skjørt likevel. 0 Siter
morsan Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Bunad, da? Det kan leies (antageligvis litt dyrt..), eller kanskje du kjenner noen som kan låne deg en? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Jeg var i et bryllup i sommer. Der var det stor spredning i klesstilen til kvinnene. Ingen var i galla, men det gikk fra pen bukse til kjoler og skjørt i ulike lengder. Selv hadde jeg bunad. 0 Siter
rose23 Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Det er no ganske vanelig og inn med bolero til selskapskjoler... Jeg brukte dette på julebord selv om jeg ikke har skrikendes arr på armene. 0 Siter
Gjest gfgvb Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Skjørt er helt greit og fint i bryllup. Da kan du kombinere som du vil og du finner helt sikkert noe som passer til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.