Gå til innhold

Bryllup,selskapskjole og selvskadede ermer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått i flere butikker, men de selger bare kjoler med kort erm,

så nå har jeg ikke lyst til å gå i bryllupet. Jeg kan ikke gå i kjole der

arrene viser. Jeg har prøvd å finne bolero til kjolene, men ingenting har

passet i lag.

Er det noen med gode råd?

Gjest Elextra
Skrevet

Det finnes da massevis av kjoler med lange ermer? Om de ikke finnes der du bor, kan du søke på nettet.

Sjekk f.eks. H&M, La Redoute, Ellos... etc.

Evt. kan du jo også ha skjørt og bluse.

Skrevet

Det finnes da massevis av kjoler med lange ermer? Om de ikke finnes der du bor, kan du søke på nettet.

Sjekk f.eks. H&M, La Redoute, Ellos... etc.

Evt. kan du jo også ha skjørt og bluse.

Jeg vurderer skjørt og bluse, men vet ikke om jeg kan gå med det i bryllup

. Alle

kommer vel i flotte selskapskjoler.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg vurderer skjørt og bluse, men vet ikke om jeg kan gå med det i bryllup

. Alle

kommer vel i flotte selskapskjoler.

''Alle kommer vel i flotte selskapskjoler''

Står det dresskode i invitasjonen? Hvis ikke, er vel det meste "pent" lov, herunder f.eks. bluse og et pent skjørt. Evt. kan du jo forhøre deg med andre som skal dit.

Jeg har vært i mange bryllup, og kan knapt huske noen gang at de fleste damene har stilt i flotte selskapksjoler, det måtte være den gangen det stod "galla" i invitasjonen.

Skrevet

''Alle kommer vel i flotte selskapskjoler''

Står det dresskode i invitasjonen? Hvis ikke, er vel det meste "pent" lov, herunder f.eks. bluse og et pent skjørt. Evt. kan du jo forhøre deg med andre som skal dit.

Jeg har vært i mange bryllup, og kan knapt huske noen gang at de fleste damene har stilt i flotte selskapksjoler, det måtte være den gangen det stod "galla" i invitasjonen.

Takk for at du svarte. Jeg har ikke vært i bryllup på på over 10 år,

jeg vet lite om hva de kler seg i, men en jeg snakket med som skulle

i et annet bryllup snakket bare om flotte kjoler, og hun virket i tvil når jeg

hadde tenkt å gå i skjørt. Jeg ble nokså deprimert etterpå, men nå

tror jeg at jeg går i skjørt likevel.

Skrevet

Bunad, da? Det kan leies (antageligvis litt dyrt..), eller kanskje du kjenner noen som kan låne deg en?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg var i et bryllup i sommer. Der var det stor spredning i klesstilen til kvinnene. Ingen var i galla, men det gikk fra pen bukse til kjoler og skjørt i ulike lengder. Selv hadde jeg bunad.

Skrevet

Det er no ganske vanelig og inn med bolero til selskapskjoler... Jeg brukte dette på julebord selv om jeg ikke har skrikendes arr på armene.

Skrevet

Skjørt er helt greit og fint i bryllup. Da kan du kombinere som du vil og du finner helt sikkert noe som passer til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...