Rith Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Jeg har ADD, og det symptomet som er mest fremtredene og har gjort ting vanskeligst for meg er mangel på konsentrasjon. Jeg har nå veldig lyst til å begynne på skolen, men vet ikke hvor jeg står faglig sett, eller hva jeg har mulighet til å klare teoretisk. Jeg lurer på om det finnes tester som kan finne ut hvor man står faglig sett, og om man kan få testet evnen til konsentrasjon? Må også si at konsentrasjonen svinger noe. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Det finnes psykologer både innen Navsystemet og i psykiatrien som tester både på kunnskaper og på oppmerksomhet/konsentrasjon. 0 Siter
Rith Skrevet 18. august 2010 Forfatter Skrevet 18. august 2010 Det finnes psykologer både innen Navsystemet og i psykiatrien som tester både på kunnskaper og på oppmerksomhet/konsentrasjon. Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.