Gjest Lurt trill rundt, 39 Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Leste et lignende innlegg på Dol for noen uker siden. Så nå prøver jeg også. Jeg har hatt en venn i 7 år. Nå viser det seg at han har hatt en enda bedre veninne i tillegg. Han har levd et dobbelt liv de luxe hele tiden. Jeg har tusen spørsmål. Hvorfor? Hvorfor? Hvordan? Han har truet og sagt at om jeg snakker om det til noen så får han erklært meg gal og ber familien få meg innlagt.Prøver dessuten å få meg til å tro at det er fantasien som spiller meg et puss. Men det er ingenting galt med meg:) Er det virkelig rett at jeg skal leve med alle disse spørsmålene resten av livet pga en trussel? Og at han får leve videre som den gode og snille mannen? Det hadde hjelpt å få noen andre, som kanskje vet noe,å snakke med. Jeg er ingen stygg person som vil noen vondt eller er ute etter hevn altså. Det å ringe til den andre veninnen er kanskje dumt?? Kan jo kreve en forklaring av han, og true med å ringe noen( selv om jeg sikkert ikke tør å ringe pga trusselen) kanskje? Andre råd? Har vært fryktelig lei meg helt siden jeg fikk vite det i mai. Sliter med alt. Har dessuten hatt kjærlighetsorg, men den er heldigvis i ferd med å gi seg. Bør vel være glad det kom for en dag, tross alt. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Det var en venn og ikke en kjæreste? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Det var en venn og ikke en kjæreste? Ringer det en bjelle? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Ikke bry deg om truslene. Forsøk å lukke denne døren i livet ditt og gå videre uten å snu deg tilbake. Denne vennen (kjæresten, antar jeg) skal ikke stjele mer energi fra deg! Lykke til! 0 Siter
Gjest Lurt trill rundt, 39 Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Det var en venn og ikke en kjæreste? Ville ikke utdype så mye her. For å si det slik så var vi mere enn gode venner. Og jeg hadde ikke innvolver meg viss jeg visste om den andre veninnen. Jeg er helt imot sånt og det visste han. Og uansett, om vi var "bare" venner, så ville det vel uansett være rart å holde en veninne/kjæreste helt hemmelig:) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Ringer det en bjelle? Om at det antagelig er en kjæreste mener du? 0 Siter
Gjest Lurt trill rundt, 39 Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Ikke bry deg om truslene. Forsøk å lukke denne døren i livet ditt og gå videre uten å snu deg tilbake. Denne vennen (kjæresten, antar jeg) skal ikke stjele mer energi fra deg! Lykke til! Tusen takk. Men jeg vet ikke om jeg greier å lukke døren, uten noen svar. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Om at det antagelig er en kjæreste mener du? Nei, jeg stusset bare også litt over at betegnelsen venn ble brukt om noe som antakelig var kjæreste, og det minnet først om en annen person her inne (men antar altså flere omtaler kjærester slik). 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Ville ikke utdype så mye her. For å si det slik så var vi mere enn gode venner. Og jeg hadde ikke innvolver meg viss jeg visste om den andre veninnen. Jeg er helt imot sånt og det visste han. Og uansett, om vi var "bare" venner, så ville det vel uansett være rart å holde en veninne/kjæreste helt hemmelig:) Ok så da var dere kjærester. Veldig ussel oppførsel. Om dere hadde vært venner, synes jeg ikke det er så merkelig å holde en kjæreste skjult. Det er ganske vanlig inntil man finner mer ut om hvor seriøst det er. 0 Siter
rose23 Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Hadde ikke gaddet å kaste bort en kalori på dette menneske. Kom deg videre med hode hevet. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Nei, jeg stusset bare også litt over at betegnelsen venn ble brukt om noe som antakelig var kjæreste, og det minnet først om en annen person her inne (men antar altså flere omtaler kjærester slik). Skjønner:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Tusen takk. Men jeg vet ikke om jeg greier å lukke døren, uten noen svar. Hvis dere har vært kjærester og den andre har trodd det samme, synes jeg godt du kan ringe den andre. Kanskje vil hun være deg takknemlig. Antar da det ikke er barn i bildet. Utover det er det antakelig best å ikke la vedkommende stjele mer av din tid og energi enn han allerede har gjort. 0 Siter
Gjest Lurt trill rundt , 39 Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Hvis dere har vært kjærester og den andre har trodd det samme, synes jeg godt du kan ringe den andre. Kanskje vil hun være deg takknemlig. Antar da det ikke er barn i bildet. Utover det er det antakelig best å ikke la vedkommende stjele mer av din tid og energi enn han allerede har gjort. Ikke barn med i bildet. Ja, jeg tenkte litt tanken på at jeg kanskje egentlig ville gi den andre nyttig opplysning.....Men liker ikke å gjøre andre lei seg, så vanskelig dette. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Nei, jeg stusset bare også litt over at betegnelsen venn ble brukt om noe som antakelig var kjæreste, og det minnet først om en annen person her inne (men antar altså flere omtaler kjærester slik). Hvis du snakker om meg så er jeg ikke trådstarter. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Du skal heve hodet, sparke han ut og komme deg videre. Hvem du snakker med er ikke hans sak. Jeg ville latt den andre venninnen være i fred. Hun kan ta vare på seg selv, eller jeg antar at hun er voksen. Hvis det er ingenting i veien med deg så er det tomme, idiotiske trusler å få deg sperret inne som gal. Ingen blir lagt inn noe sted pga. slike historier selvom aldri det var bare fantasier. Vær glad at du endelig er kvitt slik dust. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Hva du gjør? Du driter i trusslene, og gjør akkurat som det passer deg når det gjelder hva du forteller til hvem! Hvis du har behov for å snakke med noen, eller forklare noen om årsaken til bruddet, så sier du det akkurat som det er, at det ble slutt fordi du oppdaget at han også hadde en annen kvinne! Han kan neppe få deg innlagt ,eller påstå at du fantaserer sålenge det kan bevises at du har rett. At han kommer med slike uttalelser, sier igrunnen sitt om hvaslags type han er. Dette er en manipulerende person som nå ser at løgn-nettverket hans står i fare for å falle sammen, og nå prøver han desperat å redde stumpene. . Du skylder ham ikke på noen måte å skåne ham, eller dekke over hvor dårlig han har oppført seg. Du får nok neppe noe tilfredsstillende svar fra ham. Og det tjener kanskje heller ikke til noe å oppsøke den andre kjæresten. Men som sagt: Bruk det nettverket du har til å snakke ut og lufte tankene dine. Det er deg selv du skal konsentrere deg om - ikke ham! 0 Siter
Gjest Lurt trill rundt, 39 Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Hva du gjør? Du driter i trusslene, og gjør akkurat som det passer deg når det gjelder hva du forteller til hvem! Hvis du har behov for å snakke med noen, eller forklare noen om årsaken til bruddet, så sier du det akkurat som det er, at det ble slutt fordi du oppdaget at han også hadde en annen kvinne! Han kan neppe få deg innlagt ,eller påstå at du fantaserer sålenge det kan bevises at du har rett. At han kommer med slike uttalelser, sier igrunnen sitt om hvaslags type han er. Dette er en manipulerende person som nå ser at løgn-nettverket hans står i fare for å falle sammen, og nå prøver han desperat å redde stumpene. . Du skylder ham ikke på noen måte å skåne ham, eller dekke over hvor dårlig han har oppført seg. Du får nok neppe noe tilfredsstillende svar fra ham. Og det tjener kanskje heller ikke til noe å oppsøke den andre kjæresten. Men som sagt: Bruk det nettverket du har til å snakke ut og lufte tankene dine. Det er deg selv du skal konsentrere deg om - ikke ham! Takk for godt svar. Nettopp, manipulerande er det jeg også tenker om han. Jeg for se hva jeg gjør. På sett og vis tenker jeg at om jeg ikke gjør noe, så hever jeg meg over hans nivå. Men det er så vanskelig å gå videre med alle spørsmålene. Jeg er sikker dum, men jeg forstår meg ikke på dette med dobbeltliv:( Jeg er helt ferdig med han på alle måter, og det har jeg i klartekst gitt beskjed om. Og jeg satser på at jeg ikke blir innlagt:) Ha en fin dag. 0 Siter
Gjest Også lurt Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 For alt jeg vet er det jeg som er den andre venninnen. Nå vet jeg om det. Men jeg hadde satt STOR pris på å få vite det på et tidligere tidspunkt fra den andre "vennen". Nå har jeg brukt to år av mitt liv på en løgn. Jeg hadde ringt hun hadde det vært deg. 0 Siter
Gjest Også lurt Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 For alt jeg vet er det jeg som er den andre venninnen. Nå vet jeg om det. Men jeg hadde satt STOR pris på å få vite det på et tidligere tidspunkt fra den andre "vennen". Nå har jeg brukt to år av mitt liv på en løgn. Jeg hadde ringt hun hadde det vært deg. Hadde ringt hun hadde jeg vært deg, mente jeg:) 0 Siter
Gjest Lurt trill rundt,39 Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Hadde ringt hun hadde jeg vært deg, mente jeg:) Hvordan fikk du greie på det , om jeg kan spørre? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.