Gå til innhold

Rundlurt. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest -Lurt trill rundt, 39
Skrevet

Nei, jeg stusset bare også litt over at betegnelsen venn ble brukt om noe som antakelig var kjæreste, og det minnet først om en annen person her inne (men antar altså flere omtaler kjærester slik).

Jeg er ikke -segunda:) Leste det her først nå. Ang kjæreste/mer enn venn, så er det en svevende forklaring, men det er med vilje....

Gjest Også lurt
Skrevet

Hvordan fikk du greie på det , om jeg kan spørre?

Jeg leste noen meldinger i innboksen hans på facebook. Der kom det tydelig frem. Jeg visste at han hadde en venninne, hadde aldri forestillt meg at det var noe mer. Han omtalte meg som en venninne til hun og andre, mens for meg var han kjæresten min som sa at han elsket meg.

Gjest Lurt trill rundt, 39
Skrevet

Jeg leste noen meldinger i innboksen hans på facebook. Der kom det tydelig frem. Jeg visste at han hadde en venninne, hadde aldri forestillt meg at det var noe mer. Han omtalte meg som en venninne til hun og andre, mens for meg var han kjæresten min som sa at han elsket meg.

Stakkars deg. Jeg er ikke på facebook, så da er ikke jeg den andre "vennen"...Men kanskje vi er tre:) Får bare le akkurat nå. Men drittsekker uansett!

Kanskje jeg ringer henne, men som jeg har skrevet...jeg har litt problemer med å fortelle sånt. Har nemlig fått slike telefoner fra damer i et tidligere forhold. Ikke kjekt:( Men i ettertid kjempe bra, ja. Har vært "heldig" med menn:)

Gjest Også lurt
Skrevet

Stakkars deg. Jeg er ikke på facebook, så da er ikke jeg den andre "vennen"...Men kanskje vi er tre:) Får bare le akkurat nå. Men drittsekker uansett!

Kanskje jeg ringer henne, men som jeg har skrevet...jeg har litt problemer med å fortelle sånt. Har nemlig fått slike telefoner fra damer i et tidligere forhold. Ikke kjekt:( Men i ettertid kjempe bra, ja. Har vært "heldig" med menn:)

Huff det skjønner jeg. Men selvom det ikke hadde vært kjekt å få en slik telefon tror jeg det hadde vært bedre enn å finne det ut selv på et senere tidspunkt. Uansett, håper det ordner seg for deg. :)

Gjest segunda
Skrevet

Jeg er ikke -segunda:) Leste det her først nå. Ang kjæreste/mer enn venn, så er det en svevende forklaring, men det er med vilje....

Selv om du hadde vært meg, noe du ikke er;-) så er de kommentarene der utrolige.

Å henge seg opp i ordbruk på den måten er både firkantet og snerpete. Vi kan fortsette med å snakke om venner for det;-)

Skrevet

Huff det skjønner jeg. Men selvom det ikke hadde vært kjekt å få en slik telefon tror jeg det hadde vært bedre enn å finne det ut selv på et senere tidspunkt. Uansett, håper det ordner seg for deg. :)

Takk i like måte!!

Skrevet

Selv om du hadde vært meg, noe du ikke er;-) så er de kommentarene der utrolige.

Å henge seg opp i ordbruk på den måten er både firkantet og snerpete. Vi kan fortsette med å snakke om venner for det;-)

Ha en fin kveld:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...