Gjest øyenstikkeren Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Jeg har ikke vært her inne på dette forumet på evigheter. Og når jeg nå da er her, føler jeg meg ti ganger så mye psykere enn vanlig! Hvorfor gadd jeg å lese om andre sine problemer og sitte og gruble over mine egne. Jeg hadde vel mine grunner til det. Men det kan ikke være sunt for folk å være inne på et forum som dette hver dag. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 1. Det kan være smart å ta konsekvensen av sine erfaringer. 2. Det er oftest smart å uttale seg kun på vegne av seg selv. 0 Siter
Gjest så det Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Enig. Og er man ikke syk i utgangspunktet, så blir man det av å være her. 0 Siter
Skyer Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Da burde du kanskje finne på noe annet enn å være her... 0 Siter
Gjest Enig med deg Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Enig... En blir sykere av å stadig lese/skrive/høre om psykiske problemer... Bedre å legge fokuset på det positive i livet i ...stedet for å stadig grave seg ned i problemene... 0 Siter
rose23 Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Jeg er sjeleglad for at det finnes et slikt forum, og synes det er til stor hjelp. Hjelpeapparatet er ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet, og heller ikke hver dag når en sitter hjemme alene å grubler på ting eller det dukker opp spørsmål. Mye lettere å slenge ut et spørsmål her enn å måtte bestille legetime for å få det samme svaret. Jeg sitter ikke her å dyrker mine plager. Tvert imot. 0 Siter
Gjest Bilpolar med et snev av Dystymi,muligens også EUPF. Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Enig. Og er man ikke syk i utgangspunktet, så blir man det av å være her. Beklager,men jeg er ikke ening med noen utenom lege NHD. Jeg får mye støtte i det folk sier.Jeg er bipolar og bruker medisiner.Jeg har såpass overskudd at jeg også hjeper andre her inne.Uten medisiner og barn,hadde jeg nok ikke vært i live i dag.Depresjon er no dritt.Men gode medisiner holder man i live,til man finner ting som kan forandre ens liv,slik som en jobb i en attføringsbedrift.Deres jobb er jo å FØRE folk tilbakATT i jobb.Får jeg en 50% jobb blir jeg glad,får jeg en 100% jobb blir hele mitt liv forandret totalt,men dette tør jeg ikke å håpe på.En 50% jobb er ok.Her ute i Høland har vi Asvo og Norasonde. Begge to er bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.