Gå til innhold

Skjev kjeve


Gjest Christian76

Anbefalte innlegg

Gjest Christian76

Hei.

Jeg er en mann på 34 år. Jeg har store problemer med selvbildet mitt og har ved å studere mitt eget ansikt funnet ut at jeg er veldig skjev i ansiktet. Det dreier seg om minst 1cm mellom venstre og høyre kjeveben (vet ikke hva det heter). Dette vises også godt på tannlinjen min. Jeg har spurt min fastlege om dette men han bare avfeier det med at ikke alle er like symmetriske i ansiktet. Nå har det seg slik at jeg virkelig har problemer med å tiltrekke meg oppmerksomhet fra jenter, og det er ikke bare fremferd og klær. Jeg er verdens snilleste og intelligente gutt, men får aldri oppmerksomhet fra det annet kjønn. Jeg vet at det er flere problemer med ansiktet mitt, men en plass må jeg begynne. Jeg har lest mye om symmetri og hvor viktig dette er for "signalene" man sender ut. Usymmetri blir assosiert med sykdom og gir utiltrekkende signaler. Jeg har hørt at det finnes muligheter for å få operert kjeven slik at den blir rett, hvor kan jeg henvende meg for å få en utredning om dette?

Mvh

Chr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...