Gjest Angst og depresjon ganske ofte.mann,51. Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 En mann ringer meg i dag kl 12.20 og påstår at jeg har bydd kr 5500 for en Nissan i Buskerud.Jeg finner ingen utmail om dette.Det sto 5057 i annonsen,altså kr 3500+omreg 1557= 5057 Jeg ville aldri by 2000 over annonsepris.Jeg må jo betale omregistrering.Han lyver meget overbevisende,og påstår også at budet jeg ga var bindende.Jeg dro ut telefonledningen da jeg forstå at dette muligens kunne være en psykopat.Jeg finner ikke annonsen.De har nok slettet annonsen,når noen sa at de skulle komme.Det var jo meget forhastet.Jeg gjør aldri det,men setter opp et solgt skilt.Bilen er ikke solgt før jeg har pengene i hånda. Skal begynne å bruke en mer anonym mail,nemlig gmail uten mitt navn i.Hvor stor mulighet er det for at en manipulerende løgner type mann,kan være en psykopat? jeg mener minst 51%. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Psykopati eller ikke er helt irrelevant i denne sammenhengen. 0 Siter
Gjest Angsten+ dep ofte Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Psykopati eller ikke er helt irrelevant i denne sammenhengen. Takk,det var det jeg hadde mistanke til.Det er også nesten umulig å finne vedkommendes identitet,da han ringte fra jobben sin på Lilleaker i Oslo,et skipsmeglerkontor,og muligens bor i Drammen.Det er alt jeg vet.Har kun hans mulige kjærestes email. 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Dette er et eksempel på totalt manglende forretningsetikk. På den annen side bør en som kjøper ha en kopi av bud man har gitt, sånn at det ikke blir noen spørsmål om det. Om en person er psykopat eller ikke vil jeg tro at man må ha litt mer kjennskap til personen enn gjennom samtaler rundt et bilkjøp. At det dog kan være fristende å tenke psykopati er noe annet. 0 Siter
Gjest Angsten Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Dette er et eksempel på totalt manglende forretningsetikk. På den annen side bør en som kjøper ha en kopi av bud man har gitt, sånn at det ikke blir noen spørsmål om det. Om en person er psykopat eller ikke vil jeg tro at man må ha litt mer kjennskap til personen enn gjennom samtaler rundt et bilkjøp. At det dog kan være fristende å tenke psykopati er noe annet. Legen mener det er ganske sannsynlig at han kan være det,når han både lyver og manipulerer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.