Gjest ANGST x 100! Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Jeg er dritredd og har låst alle dører og lukket alle vinduer.Har dratt ut telefonledningen,og skrudd av mobilen.Jeg vet at det er langt fra Drammen og hit,men han skal nok drepe meg.Har tatt en ekstra cipramil og skal legge meg nå.Hva annet kan man gjøre nå? Synd jeg ikke har kjeller,da hadde jeg låst meg inne i en kjellerbod med et teppe,en bok og en lommelykt. Hjelp meg hva gjør jeg nå? Kan ikke anmelde en telefonsamtale heller! 0 Siter
siameser Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Har han truet deg? Ta vare på meldinger og telefonlogg. Politiet bør ta slikt veldig alvorlig. Har du noen du kan være sammen med? Familie du kan besøke om det blir ubehagelig å være hjemme? 0 Siter
Gjest Angst borte. Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Bedre nå etter en time på øyet og med virker. 0 Siter
Gjest angst borte Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Har han truet deg? Ta vare på meldinger og telefonlogg. Politiet bør ta slikt veldig alvorlig. Har du noen du kan være sammen med? Familie du kan besøke om det blir ubehagelig å være hjemme? Det har heldigvis gått over,men det var vondt å ligge i fosterstilling under et pledd på sofaen.En times lur og det var borte.Hadde tatt en til cipramil 20 mg.Nei han har vel ikke truet meg på livet,men bare det at han nok var en psykopat var nok for mitt skrøplige sinn.Angst er no dritt. 0 Siter
serenity777 Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Det har heldigvis gått over,men det var vondt å ligge i fosterstilling under et pledd på sofaen.En times lur og det var borte.Hadde tatt en til cipramil 20 mg.Nei han har vel ikke truet meg på livet,men bare det at han nok var en psykopat var nok for mitt skrøplige sinn.Angst er no dritt. Ekstra cipramil, er nok ikke effektivt, da det ikke er behovsmedisin. Men kanskje placeboeffekt? Den er jo virksom ved lang tids bruk. 0 Siter
Gjest om det Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Det har heldigvis gått over,men det var vondt å ligge i fosterstilling under et pledd på sofaen.En times lur og det var borte.Hadde tatt en til cipramil 20 mg.Nei han har vel ikke truet meg på livet,men bare det at han nok var en psykopat var nok for mitt skrøplige sinn.Angst er no dritt. Det er som de andre sier at cipramil ikke virker på denne måten. Dette er noe du setter i gang i kroppen din selv, og når du tror cipramilen virker blir du raskt bedre. Det positive er jo at du har det i deg å roe ned angsten din selv. Man trenger egentlig ikke medisiner. Til en annen gang vil det være mye bedre å ta en dose med antipsykotika. Det virker mer umiddelbart, og passer bedre i slike situasjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.