Gjest helphelp Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Forklarte litt igår om hva vi sliter med for tiden og mere til. Det har seg sånn at jeg har bipolar. I tillegg har jeg utviklet en tilstand som følge av langvarige traumer. Nå har vi hatt det litt tøfft i flere uker. Jeg merker at jeg svinger veldig. Kan gå våken og være veldig anspent i flere døgn. Til slutt blir jeg kvalm, svimmel og blir veldig sliten for så og sove i flere timer. Sånn går jeg hele tiden, greier ikke å slappe av. Lurer egentlig på hvordan jeg blir når dette er over? Har erfaring fra tidligere i at dette kan vare i måneder/år. Dette er sikkert ikke så "heldig" med tanke på at jeg jo er psyk ifra før. Hva kan egentlig gjøres for om mulig å forebygge en ny sykdomsperiode? Dette er nok også en naturlig reaksjon på en ganske uholdbar situasjon, men ingen andre rundt meg er sånn? 0 Siter
Gjest bipp.. Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Du bør nok ta kontakt med legen din i morgen og få hjelp. Lykke til! 0 Siter
Gjest helphelp Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Du bør nok ta kontakt med legen din i morgen og få hjelp. Lykke til! vet ikke hvordan en lege skal kunne hjelpe på dette, er så godt medisinert som jeg kan bli. Føler jeg mister kontroll hvis jeg tar noe for å få sove. Er ikke så enkel oppe i alt dette. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg spurte i det hele tatt, bare tull. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.