Gjest Grothelle Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Er medisinering av dyr ok? http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/658972/ 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Nei, jeg behandler ikke dyr. Ja, det er riktig (av veterinærer) å gi syke dyr medisiner. 0 Siter
Sør Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Nei, jeg behandler ikke dyr. Ja, det er riktig (av veterinærer) å gi syke dyr medisiner. Jeg tror det som det muligvis er snakk om er å gi "lykkepiller" og andre psykofarma til dyr - en trend fra USA, hvor mange hunder visstnok er deprimerte. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest kjhh Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg tror det som det muligvis er snakk om er å gi "lykkepiller" og andre psykofarma til dyr - en trend fra USA, hvor mange hunder visstnok er deprimerte. Med vennlig hilsen Kanskje de skal ta dyrene med på tur så blir de sikkert blidere igjen 0 Siter
rose23 Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg tror det som det muligvis er snakk om er å gi "lykkepiller" og andre psykofarma til dyr - en trend fra USA, hvor mange hunder visstnok er deprimerte. Med vennlig hilsen Så et program der en pappegøye ikke tålte at fruen i huset klemte på mannen sin. Den nappet av seg fjærene, og hadde gjort det i over et år. Etter den begynte på antidepressiva sluttet den med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.