Gjest Nerda Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg har skrevet to helt psych innlegg her i fylla. Det siste var forsåvdit et fornuftig spørsmål jeg fikk formulert klart nok til at NHD ga meg et svært fornuftig svar på det. Men så ser jeg at jeg skriver usammenhengende pissvass etter hvert... Selv sitter jeg der og tror jeg skriver noe fullstendig fornuftig! Skriver ting jeg bare halvveis står for. F.eks kategorsik skrive at jeg vil ha Xanor og snurre psykiateren min rundt lillefingeren! Djeeeez! Jeg MÅ ikke ha det, vil ikke nødvendigvis ha det. Hater at jeg må ta benzo mot epilepsi, fordi det gir meg høy tåleranse mot andre benzo. Dermed virker de dårligere ved eventuelt-behov, som jeg ikke har for ofte. Husker da jeg fikk Rivotril mot angst. Funka som fjell. Men nå tar jeg det fast, og ser ikke noe annen utvei fordi det faktisk gjorde meg anfallsfri. Jeg tar et c-preparat som har bivirkninger (fyllesjuke-aktig hodepine grmf)... Men det betyr ikke at jeg MÅÅÅÅ ha noe jeg må lure ut av psykiateren min. Halloooo hva skjer oppi hodet mitt??? Det er riktig at jeg opp igjennom også har brukt vanedannende muskelavlappende, men ikke fordi jeg var "glad i det." Jeg tok det mot smerter, kun mot smerter. Ikke for å bli "stein." Men jeg mener ikke at alt dette er supermedisiner som "må ut til folket" Sistnevnte ble faktsik a-prep før det ble avregistrert. Nå ble vel dette litt off topic i forhld til headingen min, men hva gjør at jeg lirer av meg sånne lekser? Virker jo helt psykotisk. Imidlertid har jeg ikke opplevd andre psykotiske symptomer. Jeg husker stort sett hva som skjer før jeg hopper til køys f.eks. Jeg vet jo at alkohol "skrur av" hjernen, men dette er så mysteriøst. Tidligere har jeg skremt folk på mindre fora i en sånn grad at de har ringt meg og vært helt på tuppa. Jeg burde jo lære lekser, som noen så klokt har sagt til meg. Nå i helga passer det ikke å drikke rent praktisk HELDIGVIS. Merker jeg har noe ubehag faktisk, men nå vet jeg bare at dette ikke går mer. Jeg har snakekt med psykologen min og får mer oppfølging. 0 Siter
Gjest om det Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg kan ikke gi deg et godt svar på hva som skjer i hodet ditt, men om jeg kan gi et råd er det at det er viktigere at du finner ut av hva du skal gjøre for å unngå det, enn å forstå hva som skjer når det skjer. Derfor er det bra at du tar tak i dette nå. Tenk på at en annen gang kan det skje enda verre ting enn at du lirer ut av deg tøv. Se på det som en billig advarsel. Siden du ikke skjønner mye av hvordan du kan gjøre dette, er det sikkert teoretisk en sjanse for å drite på draget i enda større grad på en eller annen måte, men dette har du altså anledning til å unngå. Du må trene deg på å avstå, og nå starter du med det i helgen. 0 Siter
cathlin Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Man kan bli rusa av b-preparater og lire av seg en del tull. 0 Siter
rose23 Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg har gått på fylla og benzo nesten kontinuerlig i 2 år. I sommer fikk jeg nytt liv etter å ha vært på avrusning :-) Angsten forsvant, ti ganger så mye energi, sover bedre og så mye bedre humør. Mulig for deg også :-) Du må slutte å drikke!!! 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg kan ikke gi deg et godt svar på hva som skjer i hodet ditt, men om jeg kan gi et råd er det at det er viktigere at du finner ut av hva du skal gjøre for å unngå det, enn å forstå hva som skjer når det skjer. Derfor er det bra at du tar tak i dette nå. Tenk på at en annen gang kan det skje enda verre ting enn at du lirer ut av deg tøv. Se på det som en billig advarsel. Siden du ikke skjønner mye av hvordan du kan gjøre dette, er det sikkert teoretisk en sjanse for å drite på draget i enda større grad på en eller annen måte, men dette har du altså anledning til å unngå. Du må trene deg på å avstå, og nå starter du med det i helgen. Jeg sier jo det! Nå har jeg snakket med behandlingsapparatet, og er under tettere oppfølging. Blande andre b-prep enn det ene jeg tar fast gjør jeg ikke. Faktisk ikke vært et problem. Aldri blandet ting for å ruse meg. Er heller ikke konstant på fylla - så hvordan skal en avrusing funke da. 0 Siter
Gjest om det Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg kan ikke gi deg et godt svar på hva som skjer i hodet ditt, men om jeg kan gi et råd er det at det er viktigere at du finner ut av hva du skal gjøre for å unngå det, enn å forstå hva som skjer når det skjer. Derfor er det bra at du tar tak i dette nå. Tenk på at en annen gang kan det skje enda verre ting enn at du lirer ut av deg tøv. Se på det som en billig advarsel. Siden du ikke skjønner mye av hvordan du kan gjøre dette, er det sikkert teoretisk en sjanse for å drite på draget i enda større grad på en eller annen måte, men dette har du altså anledning til å unngå. Du må trene deg på å avstå, og nå starter du med det i helgen. Ja, jeg fikk med meg det, og synes det er kjempeflott:o) 0 Siter
Gjest om det Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg sier jo det! Nå har jeg snakket med behandlingsapparatet, og er under tettere oppfølging. Blande andre b-prep enn det ene jeg tar fast gjør jeg ikke. Faktisk ikke vært et problem. Aldri blandet ting for å ruse meg. Er heller ikke konstant på fylla - så hvordan skal en avrusing funke da. Ja, jeg fikk med meg det, og synes det er kjempeflott:o) 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Ja, jeg fikk med meg det, og synes det er kjempeflott:o) Takk, beklager - det var ikke meningen å bli ubehagelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.