Gjest Du var inne på bipolar Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Har hatt en samtale med psykisk helserabeider,det gikk greit. Men hadde ikke så mye tilbud til meg,det gikk mer på rus og tungt belastede psykiske personer. Det betyr vel at jeg ser oppegående ut. De kunne tilby en kontakt jeg kunne gå tur med eller ta en kaffe med,en gang i uka. De mente det var bedre dagtilbud til meg på dps,og støttet ideen om ny utredning. Kan mitt gamle dps overføre meg til den nye plassen,eller må jeg ha henvisning av lege? Kanskje det var på høy tid jeg gjorde dette,å jeg liker ikke dette. Dagen begynte fint,jeg gjorde husarbeid mens tankene kvernet rundt. Hjelper visst ikke å gjøre noe praktisk. Så ble jeg tom for energi,måtte støtte meg til veggene. (lenge siden sist,mange år). La meg og tenkte på livet mitt,felte noen tårer,får også vondt i kroppen og blir fjern i hodet. På spørsmålet i går om jeg hadde vrangforestillinger svarte jeg nei,vet ikke helt om jeg snakker sant. Vanskelig å si,men hallusinasjoner har jeg innimellom. (hørsel). Jeg er så rar i hodet mitt nå,det minner meg mye om sist..er redd og oppgitt. Det er så unødvendig,orker ikke..fantaserer om selvmord. Er redd folk skal se at jeg er syk,er redd de skal dømme meg. Begynner å innse at ingen alternative metoder har hjulpet helt godt,jeg begynner søren meg å bli dårlig igjen. Vet ikke om det varer noen dager,uker eller år,det er jeg redd for. Håper det forsvinner,men for hver gang jeg ligger blir det verre. Virker som om jeg får mer og mer energi også,når jeg først har det. Det er rart at ingen har sett dette før,at jeg svinger så mye..at jeg kanskje har bipolar. Funderer mye på det. Kan jeg tenke til meg en diagnose? Det er som bitene faller på plass når jeg ser tilbake. NHD tror du lamictal kan hjelpe på dette? Jeg vil virkelig bli bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.