Gå til innhold

NHD - Bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som du vet er jeg hypokonder. Har du hørt om boken "Livet er et usikkert prosjekt" av Ingvard Wilhelmsen? Kan den anbefales til en "uforbederlig" helseangstiker som meg?

På forhånd takk!

Skrevet

Den kan anbefales, og NHD har ved tidligere anledninger anbefalt bøkene til Wilhelmsen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

på det varmeste :-)

Skrevet

Den kan anbefales, og NHD har ved tidligere anledninger anbefalt bøkene til Wilhelmsen.

hypokondre bør ikke lese slikt

Skrevet

Det er en bok for nettopp hypokondere eller de som har helseangst. Hvorfor skulle ikke de lese den?

Skrevet

Vet du noe om boken?

mvh

Skrevet

Ingvard Wilhelmsen er en fantastisk fyr, har vært på forelesninger med han flere ganger. Har ikke lest bøkene hans, men jeg kan ikke annet enn tro at de er strålende :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...