mumrikken1365381344 Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Hei Jeg er en jente på 19 år som er veldig plaget i underlivet.Jeg har som regel hatt god sexlyst, men i det siste har den blitt sterkt redusert. Noe som er veldig plagsomt for meg og min samboer. Etter sex kan jeg bli utrolig sår, og det svir i flere timer på etterkant. Spesielt den "strengen" nederst i skjedeåpningen er sår. Når jeg så har sex igjen føles det ut som om jeg er forslått innvendig, og det er stillinger som blir alt for vonde. Jeg har ikke noe problem med å bli våt, men vi har fortsatt prøvd glidekrem. Har blærekatarr akkurat nå, men plagene har vært der lenge før den. Jeg bruker P-piller type mycrogynon (husker ikke helt hvordan det staves), og lurer på om det kanskje er den som gjør at jeg mister sexlysten. I tillegg til å miste sexlysten har jeg følt meg generelt slapp og sliten. Jeg har nettopp flyttet sammen med min kjæreste til en ny by og har begynt i en veldig krevende jobb. Har ikke noe spesielt med utflod eller lukt. Har også prøvd Canesten kremen, men uten stikkpille. Håper på god tilbakemelding som kan sette lys på problemet mitt. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Litt feil forum er jeg redd, men dette kan komme av flere ting. Vet du om kjæresten din er tro? (jeg bare spør i tilfelle). Om ikke, så ville jeg fått sjekket for kjønnsykdommer. Siden soppmiddel ikke virker, synes jeg det beste er å få en lege tli å se på det. Bedre det enn å ha smerter og ødelagt sexliv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.