Gå til innhold

Hvor kjøpe tempurpute billigst mulig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest smil til livet :o)

På Jysk har de mange kopier, MÅ du ha den ekte da?

MÅ ikke ha en ekte, men prøvd både jysk og IKEA sine kopier og de har vært verre enn vanlig pute. Nå synger tempurputen min på siste verset og jeg skulle gjerne kjøpt en ny og god billigst mulig.

Det er kvaliteten og ikke merket som teller vel og merke.

Annonse

Jeg fant denne siden på nettet og har hørt at denne typen er like god som tempur.... http://www.viscostar.no/203/9/hodeputer.html

Selv er jeg helt avhengig av overmadrassen og puta mi i tempur og vurderer å prøve dette merket neste gang. Overmadrass kan jeg spare mange tusen på ved å kjøpe her inne....

Onsdag1365380628

Hvorfor må du ha den så billig? Om det er et produkt du har nytte av anbefaler jeg at du ikke tenker pris og billigst mulig, men kjøper og betaler for kvalitet. Jeg har selv brukt tempur og syns denvar verdt hver en krone. Jeg tror prisen er ganske lik overalt.

Annonse

Hvorfor må du ha den så billig? Om det er et produkt du har nytte av anbefaler jeg at du ikke tenker pris og billigst mulig, men kjøper og betaler for kvalitet. Jeg har selv brukt tempur og syns denvar verdt hver en krone. Jeg tror prisen er ganske lik overalt.

Det er et produkt jeg har stor nytte av, hadde jeg hatt masse penger hadde ikke prisen vært noe problem. Men jeg har rett og slett ikke penger til tempurpute - har regnet og regnet og forsøkt å finne en utvei, men det blir for dyrt. Da har jeg ikke penger til husleien selv om jeg lever på havregrøt.

Jeg fant denne siden på nettet og har hørt at denne typen er like god som tempur.... http://www.viscostar.no/203/9/hodeputer.html

Selv er jeg helt avhengig av overmadrassen og puta mi i tempur og vurderer å prøve dette merket neste gang. Overmadrass kan jeg spare mange tusen på ved å kjøpe her inne....

Takk! Har sendt bestilling :o)

Skal oppdatere deg på kvaliteten når jeg får den :)

De hadde stort utvalg. Hvis disse produktene er bra kan man spare virkelig mye!

Google på "Tempur" og du vil finne flere nettbutikker som selger tempur. Samtidig som Tempur har 25% avslag her i august.

Har gjort det, men det blir likevel veldig dyrt.

Togli hadde en link til en nettbutikk med stort utvalg og overkommelige priser. De skal visstnok være like gode som tempur. Har bestilt en pute, så får snart se om det stemmer :)

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1282409727' post='4421088]

Takk! Har sendt bestilling :o)

Skal oppdatere deg på kvaliteten når jeg får den :)

De hadde stort utvalg. Hvis disse produktene er bra kan man spare virkelig mye!

Flott om du oppdaterer meg :)

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1282354991' post='4420798]

IKEA sin var grusom synes jeg. Brukte heller vanlig pute enn den dessverre..

Min kjære liker heller ikke Ikea-puten, han hadde ikke likt en original tempur heller, han vil ha så flat pute som mulig. :o)

Onsdag1365380628

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1282407958' post='4421067]

Det er et produkt jeg har stor nytte av, hadde jeg hatt masse penger hadde ikke prisen vært noe problem. Men jeg har rett og slett ikke penger til tempurpute - har regnet og regnet og forsøkt å finne en utvei, men det blir for dyrt. Da har jeg ikke penger til husleien selv om jeg lever på havregrøt.

Hadde jeg hatt adressen din skulle jeg sendt deg ei tempurpute. Har ei liggende i skapet, knapt brukt.

Du skulle fått den helt gratis:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...