Gå til innhold

Hvor kjøpe tempurpute billigst mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest smil til livet :o)

Hadde jeg hatt adressen din skulle jeg sendt deg ei tempurpute. Har ei liggende i skapet, knapt brukt.

Du skulle fått den helt gratis:-)

Hvorfor har du ikke brukt den da? Synes du skrev i innlegget ditt at du var så fornøyd med tempur?

Om du har en ekstra sier jeg selvsagt ikke nei :o)

[email protected]

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest smil til livet :o)

Flott om du oppdaterer meg :)

Puten er fremdeles ikke kommet. Får ikke svar på mail. Når jeg har forsøkt å ringe har jeg alltid sittet lenge i kø, og når noen svarer kan ikke vedkommende gi meg noe informasjon om ordren er registrert,om den er på vei - ingenting.

Valgte heldigvis faktura og betalte ikke med kredittkort slik jeg pleier når jeg handler på nett. Kommer den så kommer den, da får jeg sett kvaliteten. Men jeg blir veldig skeptisk til å kjøpe noe i en slik butikk, så purrer ikke på puten.

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1284514295' post='4435815]

Puten er fremdeles ikke kommet. Får ikke svar på mail. Når jeg har forsøkt å ringe har jeg alltid sittet lenge i kø, og når noen svarer kan ikke vedkommende gi meg noe informasjon om ordren er registrert,om den er på vei - ingenting.

Valgte heldigvis faktura og betalte ikke med kredittkort slik jeg pleier når jeg handler på nett. Kommer den så kommer den, da får jeg sett kvaliteten. Men jeg blir veldig skeptisk til å kjøpe noe i en slik butikk, så purrer ikke på puten.

Skikkelig irriterende! Greit å vite om alt surret før jeg evt bestiller noe der :-/

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...