Gå til innhold

Hei alle sammen


Gjest gjett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest segunda

Han gidder ikke og kan ikke gi meg piller. Avstanden er for stor! ;-)

Det er bare NHD som disponerer hespetre piller. Ta det med ro;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikkert et hespetre i RL også, du har bare ikke skjønt det.

Nei, er nok ikke der serru. Har mange gode venner, jeg! Og jeg får stadig tilbakemelding på at folk liker meg, synes jeg er en god venninne, en god mor, osv. Så jeg er trygg på det i RL.

Men jeg klarer tydeligvis ikke å knytte vennskap på nettfora som dette.

Men du da, Ulvinnen? Er du som en ulv(inne) i RL? Folk velger jo gjerne nick som står til personligheten. Stakkars de som omgåes deg.... *hjelpes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen nick

Nei, er nok ikke der serru. Har mange gode venner, jeg! Og jeg får stadig tilbakemelding på at folk liker meg, synes jeg er en god venninne, en god mor, osv. Så jeg er trygg på det i RL.

Men jeg klarer tydeligvis ikke å knytte vennskap på nettfora som dette.

Men du da, Ulvinnen? Er du som en ulv(inne) i RL? Folk velger jo gjerne nick som står til personligheten. Stakkars de som omgåes deg.... *hjelpes*

''Men jeg klarer tydeligvis ikke å knytte vennskap på nettfora som dette.''

Her på DOL knyttes ikke vennskap fordi alle er anonyme og mange skifter nick fra det ene emne til det andre emne.

Samtidig som mange liker å være kverulanter og å lage krangel om den minste ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men jeg klarer tydeligvis ikke å knytte vennskap på nettfora som dette.''

Her på DOL knyttes ikke vennskap fordi alle er anonyme og mange skifter nick fra det ene emne til det andre emne.

Samtidig som mange liker å være kverulanter og å lage krangel om den minste ting.

Ok. Men jeg klarer ikke å forholde meg til mennesker som kun fremstår i skriftlig form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Nei, er nok ikke der serru. Har mange gode venner, jeg! Og jeg får stadig tilbakemelding på at folk liker meg, synes jeg er en god venninne, en god mor, osv. Så jeg er trygg på det i RL.

Men jeg klarer tydeligvis ikke å knytte vennskap på nettfora som dette.

Men du da, Ulvinnen? Er du som en ulv(inne) i RL? Folk velger jo gjerne nick som står til personligheten. Stakkars de som omgåes deg.... *hjelpes*

Jeg blir veldig skeptisk når personer hevder at de har en annen personlighet i RL enn på nett. Jeg har opplevd flere ganger at drittsekker i forum eller på twitter blir forsvart av andre med at "de er så hyggelige i RL". Men så blir de bedre kjent med vedkommende, og oppdager at han/hun er samme drittsekken i RL også. De har bare tatt på seg et en hyggelig maske som det går hull på ved nærmere bekjentskap.

Ikke bekymre deg for meg, jeg har det så bra så. Jeg våger til og med å stå for det jeg mener med eget nick, trenger ikke å gjemme meg bak anonymitet slik du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

''Men jeg klarer tydeligvis ikke å knytte vennskap på nettfora som dette.''

Her på DOL knyttes ikke vennskap fordi alle er anonyme og mange skifter nick fra det ene emne til det andre emne.

Samtidig som mange liker å være kverulanter og å lage krangel om den minste ting.

''Her på DOL knyttes ikke vennskap fordi alle er anonyme og mange skifter nick fra det ene emne til det andre emne.''

Det stemmer heldigvis ikke. Jeg har fått flere gode venner fra dol. Noen av dem har jeg hatt kontakt med så lenge som 5-10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir veldig skeptisk når personer hevder at de har en annen personlighet i RL enn på nett. Jeg har opplevd flere ganger at drittsekker i forum eller på twitter blir forsvart av andre med at "de er så hyggelige i RL". Men så blir de bedre kjent med vedkommende, og oppdager at han/hun er samme drittsekken i RL også. De har bare tatt på seg et en hyggelig maske som det går hull på ved nærmere bekjentskap.

Ikke bekymre deg for meg, jeg har det så bra så. Jeg våger til og med å stå for det jeg mener med eget nick, trenger ikke å gjemme meg bak anonymitet slik du gjør.

He he, du er like anonym som meg til tross for at du kaller deg Ulvinnen.

Forøvrig kan det sikkert være slik du sier i noen tilfeller, men jeg er såpass trygg på meg selv at jeg vet at det ikke gjelder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Jeg blir veldig skeptisk når personer hevder at de har en annen personlighet i RL enn på nett. Jeg har opplevd flere ganger at drittsekker i forum eller på twitter blir forsvart av andre med at "de er så hyggelige i RL". Men så blir de bedre kjent med vedkommende, og oppdager at han/hun er samme drittsekken i RL også. De har bare tatt på seg et en hyggelig maske som det går hull på ved nærmere bekjentskap.

Ikke bekymre deg for meg, jeg har det så bra så. Jeg våger til og med å stå for det jeg mener med eget nick, trenger ikke å gjemme meg bak anonymitet slik du gjør.

Hvis det beroliger deg så kan jeg gjerne tro på at din hespetre status er like høy i RL som på dol;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir veldig skeptisk når personer hevder at de har en annen personlighet i RL enn på nett. Jeg har opplevd flere ganger at drittsekker i forum eller på twitter blir forsvart av andre med at "de er så hyggelige i RL". Men så blir de bedre kjent med vedkommende, og oppdager at han/hun er samme drittsekken i RL også. De har bare tatt på seg et en hyggelig maske som det går hull på ved nærmere bekjentskap.

Ikke bekymre deg for meg, jeg har det så bra så. Jeg våger til og med å stå for det jeg mener med eget nick, trenger ikke å gjemme meg bak anonymitet slik du gjør.

God utdannelse har jeg også. Har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er nok ikke der serru. Har mange gode venner, jeg! Og jeg får stadig tilbakemelding på at folk liker meg, synes jeg er en god venninne, en god mor, osv. Så jeg er trygg på det i RL.

Men jeg klarer tydeligvis ikke å knytte vennskap på nettfora som dette.

Men du da, Ulvinnen? Er du som en ulv(inne) i RL? Folk velger jo gjerne nick som står til personligheten. Stakkars de som omgåes deg.... *hjelpes*

''Men jeg klarer tydeligvis ikke å knytte vennskap på nettfora som dette.''

Ønsker man å knytte vennskap på nettfora som dette? Jeg er her for å diskutere mer eller mindre interessante emner, med hvem spiller liten rolle for meg... Men så er jeg også et hespetre da, både her og i virkeligheten;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen nick

''Her på DOL knyttes ikke vennskap fordi alle er anonyme og mange skifter nick fra det ene emne til det andre emne.''

Det stemmer heldigvis ikke. Jeg har fått flere gode venner fra dol. Noen av dem har jeg hatt kontakt med så lenge som 5-10 år.

Ja, men DOL i dag er ikke det samme som det var for 5 - 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Her på DOL knyttes ikke vennskap fordi alle er anonyme og mange skifter nick fra det ene emne til det andre emne.''

Det stemmer heldigvis ikke. Jeg har fått flere gode venner fra dol. Noen av dem har jeg hatt kontakt med så lenge som 5-10 år.

Synes du det er bra for nettstedet dol? Hvorfor leter du på nettet etter venner? Når det er sagt så har jeg en del venner fra nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

He he, du er like anonym som meg til tross for at du kaller deg Ulvinnen.

Forøvrig kan det sikkert være slik du sier i noen tilfeller, men jeg er såpass trygg på meg selv at jeg vet at det ikke gjelder meg.

Jeg er antagelig anonym for deg. Ikke godt å si, siden jeg ikke vet hvilket nick du vanligvis bruker. Men jeg er ikke anonym for de dolere jeg har møtt og de jeg ikke har møtt men som vet hvem jeg er fra MSN og Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men jeg klarer tydeligvis ikke å knytte vennskap på nettfora som dette.''

Ønsker man å knytte vennskap på nettfora som dette? Jeg er her for å diskutere mer eller mindre interessante emner, med hvem spiller liten rolle for meg... Men så er jeg også et hespetre da, både her og i virkeligheten;-)

''Men så er jeg også et hespetre da, både her og i virkeligheten;-)''

Så fint! Kanskje vi to skulle stifte nærmere bekjentskap, da? Er så kjedelig å være hespetre alene! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...