Gå til innhold

Hei alle sammen


Gjest gjett

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

God utdannelse har jeg også. Har du?

''God utdannelse har jeg også. Har du?''

Hvilken rolle spiller det? Jeg ser ingen grunn til å komme med personopplysninger. Du blir ikke mindre hespetre i RL om du har høy utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Hvis det beroliger deg så kan jeg gjerne tro på at din hespetre status er like høy i RL som på dol;-)

He he, takk for det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen nick

Enig i det. Dol har forandret seg mye, dessverre.

Ja det var mye morsommere før.

Nå er det mest krangling om oppkonstruerte problemstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Synes du det er bra for nettstedet dol? Hvorfor leter du på nettet etter venner? Når det er sagt så har jeg en del venner fra nettet.

Jeg vil ikke si at jeg leter etter venner på nettet. Det er mer tilfeldig at jeg har fått så god kontakt med noen her at vi har gått over til å ha kontakt via mail og MSN og så etter hvert møttes. Dol er heller ikke noe ideelt sted å få nettvenner, siden det ikke er mulig å sende PM her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hvordan du blir oppfattet, avhenger av din adferd. Hvordan din adferd er, er ditt valg.

Vi ser gjerne at folk velger å oppføre seg dannet og i tråd med god folkeskikk når de er på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''God utdannelse har jeg også. Har du?''

Hvilken rolle spiller det? Jeg ser ingen grunn til å komme med personopplysninger. Du blir ikke mindre hespetre i RL om du har høy utdannelse.

Det er kulere med høyt utdannede hespetrær da. De er gjerne litt mer giftige og infame enn butikkdamehespetrær;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er kulere med høyt utdannede hespetrær da. De er gjerne litt mer giftige og infame enn butikkdamehespetrær;)

He he, takk for tipset. Men du har rett, det er morsommere å bli fornærmet av noen som har ordet i sin makt enn noen som bare slenger ut fornærmelser det går 13 på dusinet av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''God utdannelse har jeg også. Har du?''

Hvilken rolle spiller det? Jeg ser ingen grunn til å komme med personopplysninger. Du blir ikke mindre hespetre i RL om du har høy utdannelse.

Du oppfører deg som hespetre noen ganger og glemmer dannelsen. Da hjelper ikke utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, takk for tipset. Men du har rett, det er morsommere å bli fornærmet av noen som har ordet i sin makt enn noen som bare slenger ut fornærmelser det går 13 på dusinet av.

For eksempel:

''That young girl is one of the least benightedly unintelligent organic life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.''

Douglas Adams

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Du oppfører deg som hespetre noen ganger og glemmer dannelsen. Da hjelper ikke utdannelse.

Siden jeg er i mitt dannede hjørne nå, skal jeg la være å komme med noen karakterestikk av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja det var mye morsommere før.

Nå er det mest krangling om oppkonstruerte problemstillinger.

''Nå er det mest krangling om oppkonstruerte problemstillinger.''

Du har så evig rett! *Sukker over oppkonstruert problemstilling angående sjekkeprogram for bønder*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Siden jeg er i mitt dannede hjørne nå, skal jeg la være å komme med noen karakterestikk av deg.

Egentlig er jeg ikke sikker på at jeg hadde tenkt å skrive dette til deg og seriøst var det i hvert fall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...