Gjest søvnuhyret Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Sliter med søvnen og kvaliteten på denne i perioder. Reiser jeg bort får jeg omtrent ikke sove i det hele tatt. Er det greit om jeg en og annen gang tar en sovetablett for å sove skikkelig ut? Med av og til kan jeg tenke meg 1 til 2 tabletter hver andre mnd. Liker ikke å bruke tabletter, men kjenner jeg kunne tenke meg å prøve. Er godt voksen og tviler på at jeg blir avhengig eller at det blir en vane. Hva mener dere andre om sovetabletter av og til? 0 Siter
Gjest oooyea Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 2 tabletter annenhver måned er da ingenting. Men da ville jeg bedt om å ikke få utskrvet mer enn 10 stk. Faren er at du sover så godt at du tar stadig oftere og dermed vil det bli enda vanskeligere å sove uten. Nå tenker jeg på innsovningstabletter, men finnes også c-preerat som virker godt for noen og er en tryggere erstatning. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Det er helt greit :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Kan ikke tenke meg at det skal være problem. Det er "betryggende" å bare ha dem. Jeg har ei venninne som mente det holdt å ha dem i skuffa. Hun sov bare på tanken. Jeg fikk også en pakke av legen da jeg ba om det (fikk ikke sove pga noe akutt sykdom/dødsfall i familien). De virket veldig bra. Jeg skar de i to, og tok bare halv ved behov (for jeg var redd for hangover). Jeg reagerte forresten også likens som min venninne, og sov lettere uten også - bare fordi jeg visste jeg hadde dem. Tror jeg brukte 1 pr uke i et par måneders tid. Dette er noen år siden. Ditt spørsmål er sovetalbletter av og til. Det var vel det jeg testet da- og dette fungerte helt fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.