Gå til innhold

NHD

Gjest forøvrig god helg

Anbefalte innlegg

Gjest forøvrig god helg
Skrevet

Hva når man ikke greier å bruke dol konstruktivt?

Hvorfor kan dere ikke bare slette brukerkontoen min slik jeg ber om?

Skrevet

Du virker litt desperat med alle innleggene dine. har du ingen venner eller familie du kan være sammen med? Eller gå deg en lang tur i skogen. Sommeren er snart over.

Slå av pcen og kom deg ut!

Gjest forøvrig god helg
Skrevet

Du virker litt desperat med alle innleggene dine. har du ingen venner eller familie du kan være sammen med? Eller gå deg en lang tur i skogen. Sommeren er snart over.

Slå av pcen og kom deg ut!

Takk for råd. Joda, jeg har mange venner og familiemedlemmer jeg. Har ikke du? Siden du også sitter her på dol, mener jeg....

Skrevet

Takk for råd. Joda, jeg har mange venner og familiemedlemmer jeg. Har ikke du? Siden du også sitter her på dol, mener jeg....

Jo, og jeg skal snart på besøk til venner og så skal vi ut på puben! Bruker DOL til å slå ihjel tiden til jeg blir hentet.

Gjest edru på fest nei
Skrevet

Jo, og jeg skal snart på besøk til venner og så skal vi ut på puben! Bruker DOL til å slå ihjel tiden til jeg blir hentet.

du skulle vel slutte å drikke.....

Gjest forøvrig god helg
Skrevet

Noen gang tenkt på at jeg også sitter her for å slå ihjel tiden noen ganger?

Selv om en er inne to-tre ganger om dagen og skriver noen innlegg, trenger ikke det å bety at en ikke har venner eller familie!

Kos deg på puben i kveld, da! ;-)

Gjest husker ikke nicket
Skrevet

så bruk det konstruktivt da vel....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...