Gjest forøvrig god helg Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Hva når man ikke greier å bruke dol konstruktivt? Hvorfor kan dere ikke bare slette brukerkontoen min slik jeg ber om? 0 Siter
rose23 Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Du virker litt desperat med alle innleggene dine. har du ingen venner eller familie du kan være sammen med? Eller gå deg en lang tur i skogen. Sommeren er snart over. Slå av pcen og kom deg ut! 0 Siter
Gjest forøvrig god helg Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Du virker litt desperat med alle innleggene dine. har du ingen venner eller familie du kan være sammen med? Eller gå deg en lang tur i skogen. Sommeren er snart over. Slå av pcen og kom deg ut! Takk for råd. Joda, jeg har mange venner og familiemedlemmer jeg. Har ikke du? Siden du også sitter her på dol, mener jeg.... 0 Siter
rose23 Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Takk for råd. Joda, jeg har mange venner og familiemedlemmer jeg. Har ikke du? Siden du også sitter her på dol, mener jeg.... Jo, og jeg skal snart på besøk til venner og så skal vi ut på puben! Bruker DOL til å slå ihjel tiden til jeg blir hentet. 0 Siter
Gjest edru på fest nei Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Jo, og jeg skal snart på besøk til venner og så skal vi ut på puben! Bruker DOL til å slå ihjel tiden til jeg blir hentet. du skulle vel slutte å drikke..... 0 Siter
Gjest forøvrig god helg Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Jo, og jeg skal snart på besøk til venner og så skal vi ut på puben! Bruker DOL til å slå ihjel tiden til jeg blir hentet. Noen gang tenkt på at jeg også sitter her for å slå ihjel tiden noen ganger? Selv om en er inne to-tre ganger om dagen og skriver noen innlegg, trenger ikke det å bety at en ikke har venner eller familie! Kos deg på puben i kveld, da! ;-) 0 Siter
Gjest husker ikke nicket Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 så bruk det konstruktivt da vel.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.