Gjest villlll Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Jeg har blitt mere skjelven, merker jeg. Kan dette være et tegn på at litiumnivået har blitt høyere? Har opplevd dette engang tidligere, sånn helt plutselig. Flere som har vært borti dette? 0 Siter
tunglettlett Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Jeg har merket det noen ganger, men når jeg har tatt blodprøve, har likevel ikke speilet vært faretruende høyt. Ofte har jeg blitt mer og mer skjelven, jo mer jeg har tenkt på det og kjent etter. Litiumforgiftning er imidlertid ikke å spøke med, selv om man kan bli gående ganske lenge med økende ubehag før det blir livstruende. Det er ikke noe antidot for litium, og dermed er rådene jeg har fått å drikke mye, og drikke litt til i håp om å skylle ut noe av den eventuelle høye litiumkonsentrasjonen. Jeg har fått beskjed om å ikke kutte ut dosene uten i samråd med lege. Du kan lese mer her: http://www.helsebiblioteket.no/Forgiftninger/Legemidler/7735.cms Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.