soolen1 Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 hallo kvinne 45 år sliter en del med tiltaklyst føler alt er er or Husarbeid er et ork. Føler meg deprimert og lei. Merker at jeg overregerer på div ting. Fek hvist noen kommer med en komentar som jeg ikke liker så ligger det å kverner i lang tid Har en del tunge tanker også Er 100 % uføre. sliter med magen har opplevd mye neg i livet. Er det noen medesiner som kan hjelpe? 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Ja, det finnes en rekke medisiner mot depresjon. Ut i fra det du beskriver synes jeg du skal ringe fastlegekontoret ditt i morgen tildig. Da vil du få vurdert behov for medisiner, og sannssynligvis få en henvisning til psykolog eller psykiater. Å ha en profesjonell person å snakke med når man har mye ballast av den vonde arten, kan være til svært nytting. Her kan du få hjelp til å se tankene dine fra andre perspektiv, snu tankerekker som trekker deg ned, sortere tanker, evt. oppfølging av medisinering. Det er vondt å ha det sånn, så jeg oppfordrer deg på det aller sterkeste til å be om hjelp. Leger ser mange deprimerte pasienter, så du har ingen grunn til å være flau over det! Om fastlegen din ikke tar deg alvorlig, bytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.