Gå til innhold

Hvor går grensen for voldtekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''For en dust! Hvis en kvinne har lyst så sier hun vel ikke nei? Mannens rolle er å prøve å overtale.. i alle dager! Denne mannen høres direkte patetisk ut''

Oi, da er det mange patetiske menn rundt omkring, tror jeg:-)

Ja, det er det.

Dessverre.

Med vennlig hilsen

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

12

• PieLill

8

• Mary Poppins

8

• ShitDiddelyDo

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men langt fra alle seksuelt aktive kvinner i 2010 er født etter 1985 :-)

Ordet "forføre" er meg bekjent ennå ikke fjernet fra Bokmålsordboken :-)

Da loven mot homofili ble skrevet i Storbritannia så gjaldt utkastet først for både menn og kvinner.

Dronning Victoria fikk visstnok fjernet "kvinner" fra lovteksten, fordi hun etter sigende "ikke kunne forestille seg at noen kvinner bedrev slikt". (Enten det, eller så ville hun gi dem fritt spillerom - victorianerne var slettes ikke så "prektige" i RL.)

Med vennlig hilsen

Gjest Elextra
Skrevet

Da loven mot homofili ble skrevet i Storbritannia så gjaldt utkastet først for både menn og kvinner.

Dronning Victoria fikk visstnok fjernet "kvinner" fra lovteksten, fordi hun etter sigende "ikke kunne forestille seg at noen kvinner bedrev slikt". (Enten det, eller så ville hun gi dem fritt spillerom - victorianerne var slettes ikke så "prektige" i RL.)

Med vennlig hilsen

''Dronning Victoria fikk visstnok fjernet "kvinner" fra lovteksten, fordi hun etter sigende "ikke kunne forestille seg at noen kvinner bedrev slikt".''

Det kan jeg jo godt forstå. De fryktelige bildene enkelte folk får i hodet når det er tale om homoseksualitet inkluderer ikke kvinnekropper.

Skrevet

''Dronning Victoria fikk visstnok fjernet "kvinner" fra lovteksten, fordi hun etter sigende "ikke kunne forestille seg at noen kvinner bedrev slikt".''

Det kan jeg jo godt forstå. De fryktelige bildene enkelte folk får i hodet når det er tale om homoseksualitet inkluderer ikke kvinnekropper.

'' What are little boys made of?

What are little boys made of?

Frogs and snails

And puppy-dogs' tails,

That's what little boys are made of.

What are little girls made of?

What are little girls made of?

Sugar and spice

And all that's nice,

That's what little girls are made of.''

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, det er det.

Dessverre.

Med vennlig hilsen

Mener du dette gjelder i et forhold også?

Skrevet

Mener du dette gjelder i et forhold også?

Det skjer helt sikkert, der også.

Det er mange antikvariske holdninger som overlever i 2010.

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det skjer helt sikkert, der også.

Det er mange antikvariske holdninger som overlever i 2010.

Med vennlig hilsen

Jeg er litt uenig med deg der:-)

Gjest MayLynn
Skrevet

Ok:-)

Jeg er nok litt lettere å omvende:-)

Da er du med på et slags "spill"?

Får håpe det er underforstått at de er et spill. Problemet er vel de mennene som ikke forstår når kvinnen ikke er med på dette "spillet".

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Da er du med på et slags "spill"?

Får håpe det er underforstått at de er et spill. Problemet er vel de mennene som ikke forstår når kvinnen ikke er med på dette "spillet".

Nei, det er ikke noe spill. Jeg sier ja når jeg har lyst og nei når jeg ikke har lyst. Jeg kan snu hvis han "trykker på de riktige knappene"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...