Gjest uten nick og navn Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Når jeg opplever stress, får jeg noen rare forestillinger. Mye tvang, noe "overstyrer" meg, jeg ser ting, blir veldig redd, småparanoid, ekstremt våken og føler meg veldig "gjennomsiktig". Etter en sånn periode blir jeg veldig sliten og trett. Men det som gjør meg redd er at jeg blir veldig glemsk og ukonsentrert. Får kommentarer og folk gjør "narr" av meg pga dette. Jeg bruker endel AP, men det virker som at det ikke er nok. Disse tingene kommer likevel. Er det farlig for hjernen å være sånn? Jeg har høyere utdannelse og hodet har fungert bra før. Tviler på at jeg idag hadde greid en sånn utdannelse. Jeg skriver og snakker også på en måte som gjør at folk ikke alltid skjønner meg. Rett og slett fordi jeg ikke tenker klart. Kan noen si meg hva dette er? 0 Siter
100%ull Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Jeg kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din... Angående karriere...jobb...og sånt...så har jeg måttet be om lettere arbeid her jeg jobber... Før hadde jeg min karriere lagt opp slik at jeg kunne nå høyt... Etter at jeg ble psykisk ustabil...så har jeg måttet be om lettere oppgaver slik som tømme søppel/levere...levere ut post og slike ting... Hodet mitt takler ikke lengre tyngre tankeprosesser... Det har vært tungt å erkjenne...men nå aksepterer jeg at det bare er sånn... 0 Siter
Gjest Rozella Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Kan skrive under på det samme som bananfluen. Jeg blir engstelig ved høye lyder og vedvarende støy. Hadde selv en jobb der jeg ga alt, høyt tempo og krevendes, men morsomme utfordringer hver dag. Hadde nok aldri taklet dette kjøret igjen. Møtte veggen for fire år siden og har siden hatt en langt enklere jobb på godt og vondt. Kanskje du burde begrense stresset også... Om disse reaksjonene blir for tøffe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.