bibben Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Nå er jeg skikkelig fortvilet. Det går ikke over tross de medisinene jeg tar. Jeg klarer ikke å tenke eller oppfatte input lineært. Det blir bare "rot". Jeg klarer ikke å få med meg hva andre sier. Jeg oppfatter bare bruddstykker. Jeg forsøker alt jeg kan å fange opp det som skjer og det som blir sagt til meg, men hjernemuskelen min klarer ikke å mobilisere. Det er som om jeg mangler kontakt med min egen evne til å konsentrere meg og fokusere. I dag har jeg sittet ansikt til ansikt med et menneske på arbeidsplassen der jeg har arbeidspraksis og jeg har ikke fått med meg hva vedkommende sa i løpet av 1 1/2 time. Det begynner å gå opp for meg at jeg ikke klarer å gå inn i det ordinære arbeidslivet. Jeg er skikkelig redd og fortvilet over situasjonen. Om et halvt år går tiden for arbeidspraksis ut. Jeg vil ikke på varig tilrettelagt arbeid. Pr. i dag tar jeg 15 mg Zyprexa, 250 mg Lamictal og 75 mg Efexor. Er det slik at en kan komme opp på et nivå med AP der konsentrasjonen og tenkningen ikke blir bedre men flater ut? At en bare blir lat i tankegangen. Vil en økning av AP kunne øke graden av fokus og "tilstedeværelse"/konsentrasjon? Er 15 mg Zyprexa en liten dose? Ligger det et forbedringspotensiale her? Øke til 17,5 eller 20 mg? Jeg er så redd for å ikke klare meg i arbeidslivet. Jeg føler på en måte at jeg har noe å bidra med. Har du noen råd for hvordan jeg har få ryddigere tanker? Jeg håper du kan svare meg på noen av spørsmålene i alle fall. Jeg håper ikke innlegget mitt er utydelig. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.