Gjest Nerda Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Jeg fikk utskrevet Esucos nokså kort tid før noen fant på å avregistrere den. For meg var det faktisk et meget godt benzo-alternativ. Psykiateren min kunne ikke si noe om hvorfor det var blitt avregistrert, men hun var ikke glad for det. Jeg HAMSTRET og hadde virkelig et lager liggende da jeg fikk vite på apoteket at dette gikk ut. Men de lagrene har vært tørre lenge. Kom bare plutselig til å tenke på det, fordi det faktisk virket på meg uten at jeg trengte å føle at jeg hadde alt for høy tåleranse mot det. Det jeg nå lurer på er om dette medikamentet fortsatt produserers og kan fås på registreringsfritak? Eventuelt om det finnes i utlande under andre navn? Jeg har glemt det generiske navnet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Dixyrazin er det generiske navnet. Det finnes sikkert i andre land. Et annet spørsmål er om SLV vil innvilge regfritak. Deres veier er uransakelige, så jeg kan ikke svare for dem. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Dixyrazin er det generiske navnet. Det finnes sikkert i andre land. Et annet spørsmål er om SLV vil innvilge regfritak. Deres veier er uransakelige, så jeg kan ikke svare for dem. Det vel bedre å ta et ikkevanedannende medikament som funker i stedet for å bruke vanedannende medisiner med dårlig effekt! I stedet for å tidvis drikke for mye!! SLV har jeg lite erfaring med... Men uansett mange takk for svar :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.