Gå til innhold

For en dust!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 30, bor hos mor, uten jobb, ingen utdannelse, ingen hobbier, ingen interesser, ingen venner, ingen kjæreste og barn...

Ikke mye håp her nei...

Skrevet

Hvis det er noe som gir håp, så er det vel barn?

Skrevet

Hvis det er noe som gir håp, så er det vel barn?

å ja -han er jo helt herlig da stakkar...men, fremtiden min er det ikke mye håp for... (og da er det jo ikke så mye håp for han heller...?!)

Bare grubler over "livet" mitt i kveld... bare føles så bortkastet...

Skrevet

å ja -han er jo helt herlig da stakkar...men, fremtiden min er det ikke mye håp for... (og da er det jo ikke så mye håp for han heller...?!)

Bare grubler over "livet" mitt i kveld... bare føles så bortkastet...

eksvimla:

Hvorfor ikke se fremover, og tenke på alt det fine du kan få til?

Og minn deg selv på at du er en "survivor", som overlevde noe som mange ikke ville overlevd. Det er noe du skal være stolt av, og at du kom deg vekk fra ham.

Du har 60 år foran deg - det er bare å komme i gang! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

eksvimla:

Hvorfor ikke se fremover, og tenke på alt det fine du kan få til?

Og minn deg selv på at du er en "survivor", som overlevde noe som mange ikke ville overlevd. Det er noe du skal være stolt av, og at du kom deg vekk fra ham.

Du har 60 år foran deg - det er bare å komme i gang! :-)

Med vennlig hilsen

Det er liksom ikke noe der. Fremover altså! Så da er det jo vanskelig å se den veien. Jeg prøver, men det er bare tomt!!!!

huff...60 hele år!!!!!!!!!!!! Tror ikke jeg holder ut såpass lenge!

Unnskyld -jeg er i et "synes veldig synd på meg selv" humør i kveld...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er liksom ikke noe der. Fremover altså! Så da er det jo vanskelig å se den veien. Jeg prøver, men det er bare tomt!!!!

huff...60 hele år!!!!!!!!!!!! Tror ikke jeg holder ut såpass lenge!

Unnskyld -jeg er i et "synes veldig synd på meg selv" humør i kveld...

Hvis jeg synes synd på meg selv setter jeg på Slayer. Jeg vet ikke om det fungerer for deg, men det funker for meg hver eneste gang.

Vel, det var i hvert fall ikke noe dårligere råd enn du allerede har fått. En skremmer deg med at du kanskje blir nitti, mens en annen ser ut til å råde deg til å poppe ut unger, så ikke kritiserer meg for usaklig innlegg. ;)

Skrevet

Hvis jeg synes synd på meg selv setter jeg på Slayer. Jeg vet ikke om det fungerer for deg, men det funker for meg hver eneste gang.

Vel, det var i hvert fall ikke noe dårligere råd enn du allerede har fått. En skremmer deg med at du kanskje blir nitti, mens en annen ser ut til å råde deg til å poppe ut unger, så ikke kritiserer meg for usaklig innlegg. ;)

*blinker* Poppe ut unger?

Nei, jeg kommenterte det faktum at hun har en sønn på to år som hun ikke burde forlate sånn uten videre.

Skrevet

HEHEHE... Takk for den. Nå måtte jeg faktisk le. Passer fint å avslutte for i kveld da!

Så for meg at jeg "poppa" ut unger til jeg ble 90 der i et øyeblikk...

(Likte forresten musikken, men ikke synginga...)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''mens en annen ser ut til å råde deg til å poppe ut unger, så ikke kritiserer meg for usaklig innlegg. ;)''

Der tror jeg du mistolket Glimtipper:-)

Hun mente nok at barnet hun allerede har burde gi håp:-)

Skrevet

Nei, jeg kommenterte det faktum at hun har en sønn på to år som hun ikke burde forlate sånn uten videre.

jeg forsto det! Og min sønn betyr alt for meg. Og eneste grunnen til at jeg holder ut alt mulig...

Jegh synes SHitDiddelyDo's innlegg bare var morsomt å få...! Trengte noe sånt som det akkurat nå tror jeg...

Så da tar jeg natta, mens jeg enda er litt på andre tanker...

hidi, the scorpion
Skrevet

jeg forsto det! Og min sønn betyr alt for meg. Og eneste grunnen til at jeg holder ut alt mulig...

Jegh synes SHitDiddelyDo's innlegg bare var morsomt å få...! Trengte noe sånt som det akkurat nå tror jeg...

Så da tar jeg natta, mens jeg enda er litt på andre tanker...

''Jegh synes SHitDiddelyDo's innlegg bare var morsomt å få...! ''

Han er jo vår alles godgutt;))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åja. Sorry.

Jeg trodde du i et øyeblikk av galskap ga kvinnen et råd av en slik kaliber at jeg ble nødt til å sjekke at det faktisk sto Glimtipper der. ;)

Skrevet

Åja. Sorry.

Jeg trodde du i et øyeblikk av galskap ga kvinnen et råd av en slik kaliber at jeg ble nødt til å sjekke at det faktisk sto Glimtipper der. ;)

Haha, ja, det hadde tatt seg ut.

Jeg er moderlig av meg og mener bestemt at barn virkelig er meningen med livet. Mine to små skal dulles og dalles med til de er 40!

...først må jeg bare lokalisere de. Husker jeg hørte den største trampe rundt i gangen i 6-tiden en gang. I ettertid har det forsvunnet et par brødskiver, så han må ha spist (eller matet fuglene). Babyen la jeg nå fra meg et eller annet sted. Jeg finnerhenne igjen når hun skriker høyt nok.

-På Dol av og til
Skrevet

Haha, ja, det hadde tatt seg ut.

Jeg er moderlig av meg og mener bestemt at barn virkelig er meningen med livet. Mine to små skal dulles og dalles med til de er 40!

...først må jeg bare lokalisere de. Husker jeg hørte den største trampe rundt i gangen i 6-tiden en gang. I ettertid har det forsvunnet et par brødskiver, så han må ha spist (eller matet fuglene). Babyen la jeg nå fra meg et eller annet sted. Jeg finnerhenne igjen når hun skriker høyt nok.

Bare så synd at de ikke selv vil dulles og dalles med til de er 40:)

Skrevet

Jeg var ironisk.

-På Dol av og til
Skrevet

Jeg var ironisk.

Forstod det altså, bare tøysa litt.

Skrevet

Du har hatt et vanskelig liv, og jeg tror du er på vei på beina igjen, det tar bare tid, det er ikke gjort i en håndvending å legge et helt liv med overgrep bak deg.

Ang venner, så har du jo mange her på dol som leser innleggene dine og svarer fordi de ønsker at det skal gå bedre med deg. Du har kanskje ingen "virkelig liv" venner akkurat nå siden du er ny på plassen og sliter med sosial angst. Prøv om du etterhvert kan bli kjent med noen av foreldrene til lekekameratene til sønnen din i barnehagen, evt naboer om dere flytter til en ny plass. Sikkert ikke lett, men kanskje du klarer det etterhvert med noen få personer som ser tillitsfulle ut. Kjæreste er nok ikke det rette for deg nå, først må du få orden på livet ditt, hvis ikke kan du risikere å treffe på en overgriper igjen.

Ang. nettvennene her på dol. Hva med å opprette en anonym epostadresse f.eks eksvimle@hotmail eller lingnende så kan de som har lyst, skrive til den, og du kan velge hvem du vil svare. Blir det for mye tull og useriøse henvendelser kan du slette epostadressen igjen. Jeg skriver gjerne til deg. Er selv på samme alder som deg og har to kjekke jenter på 6 og 3.5 år.

Skrevet

Jeg skulle nå gjerne blitt dullet med til jeg er 60 også jeg, men jeg har dessverre den mest udullete mora som finnes. Bad luck! Stakkars meg.

Skrevet

Man må jo alltid prøve å fokusere på det som er positivt, samme hvor lite det er. Og du har jo ikke lite når du har et barn. Det er det største man kan "ha" spør du meg:)

Skrevet

Det kan være vanskelig å se muligheter når man er langt nede. Men det er viktig

å vite at de finnes. Jeg har selv vært så langt nede at jeg aldri trodde jeg

skulle komme opp igjen. Men med å tvinge meg selv til å ta opp igjen interesser

jeg hadde tidligere, ser jeg etterhvert at dette er aktiviteter som gir meg

glede og overskudd nå også. :) Ellers forsøker jeg å leve regelmessig,stå opp til

samme tid hver dag, holde meg i aktivitet mentalt og fysisk hver dag, spise variert og

tilstrekkelig, tvunget meg selv til å være litt sosial hver dag selv

om jeg ikke føler for det. Være ute i frisk luft.

Har også den senere tiden begynt på Lamictal, og det har funket veldig bra på

depresjon. Så bra at jeg aldri har økt fra min. dose. :)

Tror ikke livet ditt er håpløst i det hele tatt, selv om det føles slik nå.

Du har nok mange positive opplevelser foran deg. Men man må ta tak i ting

i livet sitt for at det skal bli en positiv endring. Og det kan være tungt når

man er deprimert. Uansett er jeg overbevist om at du kan klare det. Du har jo

også et stort lyspunkt i form av ditt barn som motivasjon :) Jeg har ikke

katt engang...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...