Gå til innhold

For en dust!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har hatt et vanskelig liv, og jeg tror du er på vei på beina igjen, det tar bare tid, det er ikke gjort i en håndvending å legge et helt liv med overgrep bak deg.

Ang venner, så har du jo mange her på dol som leser innleggene dine og svarer fordi de ønsker at det skal gå bedre med deg. Du har kanskje ingen "virkelig liv" venner akkurat nå siden du er ny på plassen og sliter med sosial angst. Prøv om du etterhvert kan bli kjent med noen av foreldrene til lekekameratene til sønnen din i barnehagen, evt naboer om dere flytter til en ny plass. Sikkert ikke lett, men kanskje du klarer det etterhvert med noen få personer som ser tillitsfulle ut. Kjæreste er nok ikke det rette for deg nå, først må du få orden på livet ditt, hvis ikke kan du risikere å treffe på en overgriper igjen.

Ang. nettvennene her på dol. Hva med å opprette en anonym epostadresse f.eks eksvimle@hotmail eller lingnende så kan de som har lyst, skrive til den, og du kan velge hvem du vil svare. Blir det for mye tull og useriøse henvendelser kan du slette epostadressen igjen. Jeg skriver gjerne til deg. Er selv på samme alder som deg og har to kjekke jenter på 6 og 3.5 år.

Hei du

Takk for hyggelig innlegg! Ja tillitt er en stor greie for meg om dagen! ;) Synes det er utrolig vanskelig å slippe folk inn på meg. Og de få som slipper (litt) inn holder jeg nok på en armlengdes avstand allikevel.

Men, det ordner seg vel. Jeg har ikke kommet så langt, for å gi helt opp riktig enda. Blir noen synes-synd-på-meg-selv-dager i ny -og ne. Men det er vel lov?!

Har en mail adresse. [email protected] Hyggelig om du hører fra deg!

Skrevet

Du føler deg liten da ja... selvtilen er på bånn.

Det er en vei opp av grøfta. Alltid det.

Jeg har ikke lest alle svarene du har fått, men er det ikke et halmstrå du kunne engasjere deg i da ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...